Pakko hehkutta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piikkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan itsekin tuon fiiliksen kun nukuin 9h yhtenä yönä putkeen. Siitä on aikaa 3v. Sen jälkeen olen nukkunut max.5h putkeen.
Odotan tuota aikaa et saa nukkua hyvin taas.
Nuorin jo 1,5v ja nukkuu huonosti vieläkin.

Ihanaa, onnea, siitä se lähtee! muistan kans sen tunteen ku ekan kerran sai nukuttuu kunnon yöunet lapsen syntymän jälkeen :) nyt vaan syötät siltä joka ilta sen tajun kankaalle :)

Voi että, eikö teillä ole sit miehiä jotka voisivat välillä heräillä?

Mä heräilin ensimmäiset 3kk kun vauva sai pelkästään tissimaitoa, nyt hän saa jo korviketta lisäksi, joten mies hoitaa joka toiset yöheräämiset ja mä saan nukkua ihan koko yön :D

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29668477:

No ei tuo mitään. Lapsiperheen arkea sekin, ja kone pesee (lue: ja mies kotona pyörittää konetta:D).

Hyvä että lapsi on kuitenkin terve, ja alkutärinän jälkeen voi hyvin. Eli pikkujuttujahan nämä :).

No ei tuo mitään. Lapsiperheen arkea sekin, ja kone pesee (lue: ja mies kotona pyörittää konetta:D).

Hyvä että lapsi on kuitenkin terve, ja alkutärinän jälkeen voi hyvin. Eli pikkujuttujahan nämä :).

Yrjötauti on niiiiin inhottava. Meillä yksi lapsi justiinsa kuumeessa, ei voi mennä kouluun ja kotona pitää pysyä huilaamassa, vaikka ei tunne itseään nyt niiiiin kipeäksi. Kamala yskä kyllä toisella, kamalaa kuunneltavaa :(

Kyllä sitä aamulla "jesssiteltiin" kun sanoin pojalle ettei voi mennä tänään kouluun :D

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29668475:

Mä heräilin ensimmäiset 3kk kun vauva sai pelkästään tissimaitoa, nyt hän saa jo korviketta lisäksi, joten mies hoitaa joka toiset yöheräämiset ja mä saan nukkua ihan koko yön :D

Voi että, kaikilla ei oo. Joltain voi olla mies vaikka kuollut. Voi että.

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29668475:

Vaikka mies syöttäisikin, niin kyllähän siihen itkuun herää, eikö?

Vaikka mies syöttäisikin, niin kyllähän siihen itkuun herää, eikö?

Mä oon mennyt toiseen huoneeseen joskus nukkumaan, jos on oikeasti ollut tarpeellista saada nukuttua koko yö putkeen.
Ja silloin kun olen nukkunut samassa huoneessa, olen ehkä 3 sekunniksi herännyt ja mies on sanonut, että nuku vaan mä menen, ni olen tehnyt työtä käskettyä ja jatkanut uniani, aamulla välttämättä edes muista koko heräämistä :D

Yhteistyössä