K
kettuuntunut huutisostaja
Vieras
Vihdoinkin oon saanut ostokseni itselleni saakka. Tyrmistyin vaan, kun sain paketin kotiin. Nimittäin huusin kestovaipan huutiksesta. Ensin odottelin melko tovin myyjän yhteydenottoa. Sitten kun myyjästä vihdoin kuului jotain, hän ilmoitti että postikulut ovatkin oikeesti 4,60 tässä lähetyksessä, vaikka hän on ilmoittanut kohteessaan kulujen olevan 1,10. Kuulemma vaipan imu painaa niin paljon. Hän pyysi minua ystävällisesti harkitsemaan josko tulisin postikuluissa vastaan. Minä tulin vastaan ja ilmoitin maksavani kokonaispostikuluja 2,60. Myyjä suhtautui sähköpostissa ilmeisen nihkeästi kun en suostunut maksamaan koko kuluja. Odotin pakettia puolitoista viikkoa ja olin eilen jo laittamassa myyjälle kyselyä missä vaippa viipyy. Paketti odottikin postilaatikossa ja yllätys yllätys, päällä postin maksutarra, jossa postikulut 1,60.
Vaikka kyse ei ole suurista summista niin hiukan kyllä v***ttaa! Onneksi en suostunut maksamaan tuota 4,60? postikuluja, olis tullut aika kallis hinta käytetylle vaipalle. Muut kaupat on sujuneet tosi hyvin puolin ja toisin, tämä yks vaan ottaa päähän ihan tosissaan!
Vaikka kyse ei ole suurista summista niin hiukan kyllä v***ttaa! Onneksi en suostunut maksamaan tuota 4,60? postikuluja, olis tullut aika kallis hinta käytetylle vaipalle. Muut kaupat on sujuneet tosi hyvin puolin ja toisin, tämä yks vaan ottaa päähän ihan tosissaan!