paketin lähettäminen postiosoituksena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettivä

Vieras
Tori.fissä eräs henkilö haluaa että lähetän tavaran postiosoituksena. Mitä tämä meinaa ja mites sitten maksu tuotteesta? Lähetänkö tuotteen siis postiennakkona vai???

Ostaja varmaankin käyttää joo väärää sanaa, kun tuo postiosoitus on outo sana. Enhän mä lähetä hänelle rahaa, vaan tuotteen jonka hänen pitää minulle sitten maksaa.

Minä olen siis myyjä.

ekaksi rahat tilille, sit paketti postiin. liian paljon on huijareita markkinoilla. kun laitat postiennakolla, maksat jo siitä ekstraa. ja jos ostaja ei lunastakaan pakettia, maksat myös pakettisi palauttamisesta.

Se on kyllä totta, aina on riski ettei haekaan sitten pakettia ja kulut tulevat mulle. Tuota postiosoitus sanaa tuossa ihmettelin, mutta varmaan tarkoitti postiennakkoa tosiaan.

Pitääpä ottaa ostajaan yhteyttä uudemman kerran.

Se on kyllä totta, aina on riski ettei haekaan sitten pakettia ja kulut tulevat mulle. Tuota postiosoitus sanaa tuossa ihmettelin, mutta varmaan tarkoitti postiennakkoa tosiaan.

Pitääpä ottaa ostajaan yhteyttä uudemman kerran.

Yleensähän myyjäpuoli (pahoittelen ekassa viestissä, kun sekoitin sinut ostajaksi) haluaa tuota postiennakkoa, eikä niinkään ostaja. Ja postiosoitus ei sinänsä liity asiaan.

Yhteistyössä