Pakastin vai yhdistelmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli meillä on tällähetkellä jää-pakastinkaappi ja välillä ihan normaalioloissaki tuntuvat pieniltä saati jos juhlat tulossa. Nyt olen kun marjat pitäisi pakastaa ja tilaa ei tosiaan ole mitein että ostaisin kodinhoitohuoneeseen klisäksi. mutta kumpi olisi nyt järkevämpi sitten, toinen yhdistelmä vai pelkkä pakastin? Kaappimallisen kuitenkin haluan. Ollaan nelihenkinen perhe, myös mietityttää mikä koko olisi pakastimelle hyvä?

Vinkkejä miten muilla asia järkätty?

Meillä on vierekkäin kaksi jääkaappi-pakastin-yhdistelmää. Oon miettiny, että tulevan keittiörempan yhteydessä muutan ne joko sellaiseksi yhdistetyksi kylmälaitteeksi tai sitten ostetaan yksi korkea pakastin ja yksi korkea jääkaappi.

Varmaan sinuna ottaisin toisen yhdistelmän sinne kh-huoneeseen. Tai sitten pelkän pakastimen. Jos siis jääkaappitila teillä riittää. Meillä on kyllä käyttöä kahdelle normikokoiselle jääkaapillekin.

Mä haluisin pyrkiä käymään kaupassa kerran tai kaks viikossa, mutta nykyiseen jääkaappiin ei esim maitoa mahtuis tai jos tekee vaikka laatikkoruuan, niin laatikko ei mahdu jne. Saati jos jotain juhlaa että kakku pitäis tehdä.
Kun nyt on tosiaan tuo pakastin niin vähän mietin että tuskin lisäksi tarvisin kuitenkaan täyskorkeaa pakastinta.

Ehkä siis alan yhdistelmää katsomaan.

Yhteistyössä