Päiväunirattaat haussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hansu

Jäsen
08.06.2004
279
0
16
Eli meidän ongelma on tämä: Poika 6kk on kasvanut jo lähes ulos brion kovasta kantokopasta. Vaunut vie paljon tilaa ja nyt haluaisimme ostaa uudet rattaat. Täytyis olla sellaiset, että poika voisi niissä vielä päiväunet ottaa, koska ei oikein sisällä nuku. Millaisia systeemejä ja minkä merkkisiä teillä on tällaiseen tilanteeseen? Lämpöpussia vai mitä pitäisi ostaa lisäksi?

me ostettiin juuri emmaljungan cannon onet ja mainitsemaasi terkoitukseen mutta vielä lisäksi loisto rattaat lenkkeillä yms menee läpi vaikka harmaan kiven :laugh: mutta takas asiaan meillä on lampaantalja selän alla ja fleece peitto päällä ja sitten tulee vielä se jalkapussi vai mikä peitto se on... ja hyvin on pärjätty oikein hyvä ja väljä makuu tila...mulla poika 6kk ja tälläkin hetkellä vetää unta rattaissa partsilla ;)

meillä ei esikoisella muita rattaita ollutkan kun gragon voyagerit eli isorenkaist ja gragon tilavimmat matkarattaat. ja hyvin nukkui vielä puolitoista vuotiaana niissä. sitten alkoikin jo nukkua sisällä kun ulkoiltiin pihalla leikkien. eli niissä on jakapussi ja mahtui pienenä ensin kopan kanssa ja sitten kun koppa jäi pieneksi niin ä pakkaus makuupussissa talvella..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 14:09 kotiäitykkä kirjoitti:
me ostettiin juuri emmaljungan cannon onet ja mainitsemaasi terkoitukseen mutta vielä lisäksi loisto rattaat lenkkeillä yms menee läpi vaikka harmaan kiven :laugh: mutta takas asiaan meillä on lampaantalja selän alla ja fleece peitto päällä ja sitten tulee vielä se jalkapussi vai mikä peitto se on... ja hyvin on pärjätty oikein hyvä ja väljä makuu tila...mulla poika 6kk ja tälläkin hetkellä vetää unta rattaissa partsilla ;)

Meillä on myös Cannon onet ja ollaan todella tyytyväisiä oltu niihin, ja niissä on niin pitkä makuutila että meidän neiti 2,5v mahtuu vielä hyvin makaamaan niissä ei roiku jalat eikä ole koukussa, tosin ei enää nuku niissä päiväunia mutta joskus reissussa voi väsähtää.

Siis onko sulla pelkkä vaunu vai yhdistelmä se brio?

Ilmeisesti pelkät vaunut?

Osta kuomurattaat, meillä on emmaljunga cerox (canon one muuten hyvä mutta mä haluaisin tuon ikäisen kyllä vielä nähdä, ja siinä istuin on aina kasvot menosuuntaan) ja rattaisiin lämpöpussi. On hyvä systeemi näin. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 16:44 NeitiNasu kirjoitti:

Osta kuomurattaat, meillä on emmaljunga cerox (canon one muuten hyvä mutta mä haluaisin tuon ikäisen kyllä vielä nähdä, ja siinä istuin on aina kasvot menosuuntaan) ja rattaisiin lämpöpussi. On hyvä systeemi näin. ;)

meijän puol vuotias ei kyllä mihkään lämpöpussiin mahu enää...elikkäs kannattaa miettiä tarvitseeko sitä lämpöpussia kuitenkaan vaan pärjääkö esim.lampaantaljalla ja peitolla.. :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 09:22 kotiäitykkä kirjoitti:
\

meijän puol vuotias ei kyllä mihkään lämpöpussiin mahu enää...elikkäs kannattaa miettiä tarvitseeko sitä lämpöpussia kuitenkaan vaan pärjääkö esim.lampaantaljalla ja peitolla.. :wave: :wave:

No melko iso puolivuotias sulla on kun meidän 2 vee meni syksyllä vielä emmaljungan duopussiin, siihen joka siis on ihan ratasikäiselle tarkotettu. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 09:22 kotiäitykkä kirjoitti:
\

Meillä on sellanen lämpöpussi rattaisiin (ei siis pehmeä kantokoppa) Ja meidän neiti mahtu viime talvena siihen ihan hyvin paksujen toppavaatteiden kanssa, ikää oli 1v8kk, ja sen jälkeen ei sitä olla tarvittu.

niin no se on siitäkkiin kiinni miten tiukkaan tykkää kakaran ahtaa sinne pussiin...ja onhan niissäkin eroja...mulla oli testissä carenan pussukka eikä kyllä yhtään tuntuna kivalta survoo tuota jässikkää sinne :snotty:
ja ennenkun hyvä riita kehkeytyy niin jokainen omalla tavallaan!!! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 14:01 kotiäitykkä kirjoitti:
niin no se on siitäkkiin kiinni miten tiukkaan tykkää kakaran ahtaa sinne pussiin...ja onhan niissäkin eroja...mulla oli testissä carenan pussukka eikä kyllä yhtään tuntuna kivalta survoo tuota jässikkää sinne :snotty:

Mä luulen että me puhutaan eri pusseista, Carenalla ei käsittääkesni rataspussia olekaan vaan pehmeä kantopussi, siis koppaa korvaamassa. En puhunut sellaisesta.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=207&valikoimaid=1

Tälläsesta mä puhuin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 15:18 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 14:01 kotiäitykkä kirjoitti:

Mä luulen että me puhutaan eri pusseista, Carenalla ei käsittääkesni rataspussia olekaan vaan pehmeä kantopussi, siis koppaa korvaamassa. En puhunut sellaisesta.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=207&valikoimaid=1

Tälläsesta mä puhuin.

Mä tarkoitin myös tuollaista, meillä vaan ei ole Emmaljungan mut muuten samanlainen, ja se on kyllä tilavampi kun pehmeä kantokoppa lämpöpussiksi muutettuna!