Päivärinne/Jokirinne,Hyrkin koulu? Tuttua seutua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muhokselleko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muhokselleko

Vieras
Hei!
Harkitsemme lasten kanssa muuttoa ko.alueelle. Millaista seutua? Onko paljon lapsiperheitä? Mitään harrastusmahdollisuuksia?
Mukava olisi kuulla kokemuksia!
kiitos

Kieltämättä täällä asuu aika paljon suurperheellisiä,mutta myös muitakin.Rauhallista täällä on asua. 2 kilometrin pituinen hiihtolatu lähtee suoraa koulun vierestä.uimaranta joella sekä myös tehty uimapaikka. siinä vähän lissää tietoa: <http://jokirinne.net/Toimintaa.htm>

Täällä tiheään taloja, vaikka tilaa olis rakentaa leveemminkin eli tulitikkuaskin kokoiset tontit rinteellä. Ei siis omaa rauhaa, jollei saa ostettua tonttia kauempaa. Kamala uimaranta ja meitä parempaa suurperhettä riittänee.....

Olen asunut itse siellä koko lapsuuteni, ja kun muutin esim Helsinkiin tuli kamala ikävä sinne takaisin. Hyviä ystäviä lapsille ja mukavia tuttavia, hyviä uimarantoja ja rauhallisia seutuja :)

jos saisi tonti vähän kauempaa päivärinteen keskuksesta, missä rikas kerma asuu, niin sot hyvä. juorupesäkkeessä päivärinteenpolulla ei viihdy muut kuin juoruajat itse

Ahdistava paikka. lestoja pullollaan. tonttia, et saa kuin näistä tiheään asutusta juorupesäkkeistä. yksityiset eivät myy tonttia. elämäni suurin virhe oli muuttaa päivärinteenpolulle kunnan maalle. josko pian tästä päästäisiin pois. Kyselty tonttia pitkään harvaan asutummalta alueelta, muttei onnistunut.