M Make Vieras 16.07.2005 #1 Hei!Kiva tava nainen,miten ois päivälemmiskely?Ilm.Txt hki.0405585989 make
J Jeah Vieras 16.07.2005 #2 Huvittaisko sun runkata mulle puhelimessa jos soittaisin? Mä en kyl vois ku pitää vahtia pikkusiskoo joka on kylässä..
Huvittaisko sun runkata mulle puhelimessa jos soittaisin? Mä en kyl vois ku pitää vahtia pikkusiskoo joka on kylässä..
J Jeah Vieras 16.07.2005 #3 Huvittaisko sun runkata mulle puhelimessa jos soittaisin? Mä en kyl vois ku pitää vahtia pikkusiskoo joka on kylässä..Se kyl nukkuu.. Mut voi pian herätä enkä halua et se kertois meidän äitille.. Tai eihän se sille kyl kuulu..
Huvittaisko sun runkata mulle puhelimessa jos soittaisin? Mä en kyl vois ku pitää vahtia pikkusiskoo joka on kylässä..Se kyl nukkuu.. Mut voi pian herätä enkä halua et se kertois meidän äitille.. Tai eihän se sille kyl kuulu..
P puhelinpano Vieras 16.07.2005 #4 moikka jeah, anna puh.numero sp:llä jotta voin soittaa, sp:ni on p-vakio@suomi24.fi, Nautitaan yhdessä.....!
moikka jeah, anna puh.numero sp:llä jotta voin soittaa, sp:ni on p-vakio@suomi24.fi, Nautitaan yhdessä.....!