Päivän syömiseni, miltä kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkään raskausdiabeetestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkään raskausdiabeetestä

Vieras
Eli tässä ois mun päivän syömiset. Olen raskaana viikolla 20+3 ja olen alkanut pelkään että minulla on raskausdiabetes vaikka oireita ei juurikaan ole. Siksikai pelkään kun 3lla isosiskollani on raskausdiabetes(ovat kyllä ruokavaliolla saaneet kuriin).

aamulla: 1kuppi vihreää teetä, karppileipä(itse tehty mantelileipä) ja kuppi kahvia.

välipala: puoli kuppia kahvia ja suklaa muffinssi.

päivällä(.klo:15.00) ruokana söin maustamatonta kanansuikaleita ja salaattia.

iltäpäivällä: 1paahtoleipä ja kupillinen maustamatonta jogurttia,seassa puolukkasurvosta ja banania.

tämän jälkeen kävin naapurissa ja siellä join puolikuppia kahvia ja pienen viineripalasen.

äsken söin iltapalan: itse tehty"karppileipä"(päällä kinkkuleikkele, juustosiivu ja kurkkua) ja tuota samaa jogurttia.

niin ja vielä 3karkkia ja 3suklaata on mennyt tämänpäivän aikana.

onko ihan liikaa?

Kiitti jos joku jaksaa vastata!:)

no ei todellakaan ole liikaa,kehtaatkin!!! minä syön joka päivä aamupala suklaata ja 3leipää yms lisukkeet,ruokana makkaraperunat yms ,suklaata paljon,herkkuja,4munan munakas,2hese juustohampparia ja ranskalaiset ja kokista paljon, ja kävin just pari päivää sitten sokerirasituksessa,huomenna tiedän tulokset:/ raskaana viikolla 32 ja lähtöpaino oli 50kg ja nyt painan 70kg:/

Yhteistyössä