P
pelkään raskausdiabeetestä
Vieras
Eli tässä ois mun päivän syömiset. Olen raskaana viikolla 20+3 ja olen alkanut pelkään että minulla on raskausdiabetes vaikka oireita ei juurikaan ole. Siksikai pelkään kun 3lla isosiskollani on raskausdiabetes(ovat kyllä ruokavaliolla saaneet kuriin).
aamulla: 1kuppi vihreää teetä, karppileipä(itse tehty mantelileipä) ja kuppi kahvia.
välipala: puoli kuppia kahvia ja suklaa muffinssi.
päivällä(.klo:15.00) ruokana söin maustamatonta kanansuikaleita ja salaattia.
iltäpäivällä: 1paahtoleipä ja kupillinen maustamatonta jogurttia,seassa puolukkasurvosta ja banania.
tämän jälkeen kävin naapurissa ja siellä join puolikuppia kahvia ja pienen viineripalasen.
äsken söin iltapalan: itse tehty"karppileipä"(päällä kinkkuleikkele, juustosiivu ja kurkkua) ja tuota samaa jogurttia.
niin ja vielä 3karkkia ja 3suklaata on mennyt tämänpäivän aikana.
onko ihan liikaa?
Kiitti jos joku jaksaa vastata!
aamulla: 1kuppi vihreää teetä, karppileipä(itse tehty mantelileipä) ja kuppi kahvia.
välipala: puoli kuppia kahvia ja suklaa muffinssi.
päivällä(.klo:15.00) ruokana söin maustamatonta kanansuikaleita ja salaattia.
iltäpäivällä: 1paahtoleipä ja kupillinen maustamatonta jogurttia,seassa puolukkasurvosta ja banania.
tämän jälkeen kävin naapurissa ja siellä join puolikuppia kahvia ja pienen viineripalasen.
äsken söin iltapalan: itse tehty"karppileipä"(päällä kinkkuleikkele, juustosiivu ja kurkkua) ja tuota samaa jogurttia.
niin ja vielä 3karkkia ja 3suklaata on mennyt tämänpäivän aikana.
onko ihan liikaa?
Kiitti jos joku jaksaa vastata!