Päivän ruokanne tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei vielä mitään hajua. Junnu on harrastuksissaan ja tulee vasta illalla klo 20 jälkeen. Meidän aamiainen on tässä
aamiainen.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
lounaalla syötiin jauhelihakastiketta, höystettynä pavuilla ja tomaattimurskalla.' Äsken syötiin iltaruuaksi pinaattikeittoa, kanamunaa ja jälkkäriksi marjarahkaa. :p

jälkkäri tuli mieleen vasta silloin, ku olin kaupassa ostamassa kanamunia. Rahka oli trjouksessa, ku tänään viimeine käyttöpäivä ja marjoja oli pakkasessa. muuten ei olis jälkkäriä olllut lainkaan

Aamupalaks mansikka-mustikka-banaani-smoothie, lounaaks kanafile ja välipalaks protskupatukka. Vähän liian vähän, juu.... :whistle:
Niin ja kuppi kahvia ja pari karkkia...

Tarttis varmaan kohta tehdä jotain... :D

lounaalla syötiin jauhelihakastiketta, höystettynä pavuilla ja tomaattimurskalla.' Äsken syötiin iltaruuaksi pinaattikeittoa, kanamunaa ja jälkkäriksi marjarahkaa. :p

jälkkäri tuli mieleen vasta silloin, ku olin kaupassa ostamassa kanamunia. Rahka oli trjouksessa, ku tänään viimeine käyttöpäivä ja marjoja oli pakkasessa. muuten ei olis jälkkäriä olllut lainkaan

ja oli lounaalla toki salaattiakin. Salaatinnlehtiä pilkottuna, kurkkua suikaleina, ananaspaloja ja tomaattia

Jauheliha kastiketta ja pastaa.
Tänään oli siivous päivä, eikä jaksanut keskittyä ruokaan.
Nyt kuitenkin siivottu ja syöty. Viellä kauppaan niin päivä on pulkassa.

Keittis: toi aamiainen näytti ihanalta! Tuu meille kokiksi, jokko :D !?

Meillä syötiin aamulla omena-kaneli puuroa ja päivällä Thai-pataa peuran säilykelihalla ja illalla...no jaa, ehkä näkkileipää ja paistettuja kananmunia.

Minä söin lounaaksi makaroonilaatikkoa, pojat olivat teltalla syöneet grillattua makkaraa ja jotakin,,
Kohta laitan pizzavermeet valmiiksi, sitten ennen saunaa syöpötellään sitä. :p On vähän sekalainen ruokavalio tänään, kun lauma oli hajallaan. :D

Yhteistyössä