Grillimakkara, äsken kahvin kanssa croissant. Hain kaupasta ainekset jauhelihakeittoon (yleensä ei tee lämpimällä mieli keittoa), mutta taidankin syödä tänään jämät jääkaapista (pyttisainekset löytyy ja loput tomaatit ja kurkut) ja teenkin keiton aamulla.
Aamulla vettä, töissä kuppi kahvia ja 1/2 l vissypullo.
Kotona 2 kuppia kahvia ja 2 palaa eilistä kaaliipiirakkaa.
Kun mies tulee töistä, savustaa hän pari siikaa ja minä teen katkarapusalaatin, eli tämä yhdistetty päivällinen/iltapala.
Aamupalana kaurapuuroa ripauksella vaniliinisokeria sekä jäisiä mustikoita ja mehua.
Lounaalla höyrytettyjä perunoita, hollandaisekastiketta ja jauhelihapihvi ja salaattia.
Päiväkahvi.
Päivällinen ehkä puuroa tai velliä, en tiiä viellä.
Iltapala varmaan leipää tai näkkäriä ja hedelmä.
Aamulla kaurapuuroa, raejuustoa ja mehukeittoa, lounaaksi kanasalaattia, välipalaksi rahkaa ja mansikoita. Päivälliseksi aattelin tonnikalaa, riisiä ja salaattia ja illalla vielä rahkaa ja mehukeittoa. GoFatGo:n 4s päivä menossa ja virtaa on ku pienessä kylässä.
Aamulla kuppikahvia.
Lounaalla lasagnea ja fetasalaattia + vettä.
Välipalaksi kaksi paahtoleipää margariinilla ja juustolla.
Iltapalaksi luultavasti vielä leipää, ehkä ruista välillä.
Aamu kuudelta banaani ja viili.
Välipalalla 2 jälkiuunileipää ja teetä
Lounaalla muusi ja nakit.
Päivällisellä muffinisämpylöitä.
Iltapalalla omena ja teetä.
Unohdin aamupalan, yleensä syön rahkan ja/tai omenan.
Lounaaksi söin pekoniin käärittyä halloumjuustoa paistettuna ja salaattia.
Päivälliseksi perunamuussia, keitettyjä vihanneksia papuja yms ja fetasalaattia.
Iltapalaksi syön varmaan omenan ja dippiä ja ehkä jogurtin.
Kolme kuppia kahvia täysmaidolla, vettä, spagettia ja vihannes-tonnikalakastiketta. Illalla varmaan jotain kasviksia, jos tässä lämmössä nyt jaksaa enää mitään syödä.
Aamupalalla lapset söi kaurapuuroa, minä rahka-mehukeitto-muna-marja-smoothieta.
Lounaalla lapset söi eilistä makaronijauhelihaa paistinpannun kautta munalla höystettynä, minä pakkasesta makaronilootaa.
Välipalalla leipää ja rusinoita.
Päivällisellä syötiin itsetehtyjä porkkanalättyjä.
Iltapalaksi varmaan leipää ja banaania.
[QUOTE="Pöllö";28513125]Aamupalalla lapset söi kaurapuuroa, minä rahka-mehukeitto-muna-marja-smoothieta.
Lounaalla lapset söi eilistä makaronijauhelihaa paistinpannun kautta munalla höystettynä, minä pakkasesta makaronilootaa.
Välipalalla leipää ja rusinoita.
Päivällisellä syötiin itsetehtyjä porkkanalättyjä.
Iltapalaksi varmaan leipää ja banaania.
- Aamulla kaurapuuroa ja pala patonkia jossa oivariinia, juustoa, suolalihaa ja tuorekurkkua. Vettä.
- Lounaaksi ranskalaisia ja makkaraa , lasillinen Pepsi Maxia
- Välipalana tai mikä lie muutama pala Kismetiä
En tiedä mitä vielä söis, tuntuis vähän nälkä olevan et tekiskö sit kohta leipää..
Vettä yritän litkiä päivän mittaan aina kun vähänkin janottaa..