Päivän fingeri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28891600]Fingerporit on semmoista älykkäämpää huumoria välillä. Kaikki ei aukea, jos ei seuraa mediaa ja ole tietoinen asioista. Minusta tosi hyvä sarja ja tuo yllä oleva juttu on kyllä hauska.[/QUOTE]

Tää on vähän huvittavaa, että aina jos ei joku fingerpori nappaa (anteeksi vaan, osa niistä on ihan rehellisesti huonoja), niin sitten ollaan pikkurilli pystyssä syyttämässä epäintelligentiksi. Mitä tietty olen, mutta silti.

Tää on vähän huvittavaa, että aina jos ei joku fingerpori nappaa (anteeksi vaan, osa niistä on ihan rehellisesti huonoja), niin sitten ollaan pikkurilli pystyssä syyttämässä epäintelligentiksi. Mitä tietty olen, mutta silti.

Ei tarvitse pahoitella, minunkin mielestäni osa niistä on kertakaikkisen huonoja. Eihän aina voi osua.

[QUOTE="vieras";28891600]Fingerporit on semmoista älykkäämpää huumoria välillä. Kaikki ei aukea, jos ei seuraa mediaa ja ole tietoinen asioista. Minusta tosi hyvä sarja ja tuo yllä oleva juttu on kyllä hauska.[/QUOTE]

Mun mielestä siinä on enempi ollut vaan esim. sanoilla pelailua, ei koskaan mitään ajankohtaisia juttuja. Ei kyllä mitään sellaista älykköhuumoria, enempi hoks hoks huumoria.

Osa siitä hauskuudessa on mun mielestä hahmojen ilmeissä ja siinä tunnelmassa muutenkin. Ei sitä voi selittää, joko se on jostain hauska, tai sitten ei ole. Mun mielestä esimerkiks tän päivänen on ihan hysteerisen hauska.

[QUOTE="...";28891994]Mun mielestä siinä on enempi ollut vaan esim. sanoilla pelailua, ei koskaan mitään ajankohtaisia juttuja. Ei kyllä mitään sellaista älykköhuumoria, enempi hoks hoks huumoria.[/QUOTE]

No en sitä tarkoittanutkaan, mutta jos ei esim. lue lehtiä ja katso ajankohtaisohjelmia niin ei välttämättä tiedä mitä tarkoittaa tuo miehen euro no naisen 80 senttiä. Ajankohtaisiahan ne jutut ei mitenkään ole, mutta monet vaativat jonkinmoista tietämystä asioista ja pitää hoksata tosiaan, kun eivät ole suoria vitsejä, vaan kuva kertoo enemmän kuin sanat.

Yhteistyössä