J
Jokuv
Vieras
Miten usein teillä vaihtuu päiväkodin hoitajat? Meillä vaihtui koko porukka kesän aikana. Pieni päiväkoti, 4 hoitajaa. Viime talvena oli onneksi samat hoitajat, sitä ennen tuntui että vähän väliä joku hoitaja vaihtuu. Mun käsittääkseni kyse ei ole siitä, että hoitajat haluaisi vaihtaa työpaikkaa vaan päiväkodin johtajat ajankulukseen (?) kierrättävät turhan tiuhaan tahtiin työntekijöitä.
Onneksi kesän jälkeen sentään hoidossa olevat lapset olivat aika pitkälti samoja kuin ennenkin. Oli heti tuttua kaveria hoidossa vastassa, vaikka hoitajat oli kaikki vieraita...
Mua alkaa ärsyttää tämä hoitajarumba. Hoitajissa ei ole mitään vikaa, harmittaa vain että heti kun tulee hoitaja tutuksi, se vaihdetaan toiseen.
Onneksi kesän jälkeen sentään hoidossa olevat lapset olivat aika pitkälti samoja kuin ennenkin. Oli heti tuttua kaveria hoidossa vastassa, vaikka hoitajat oli kaikki vieraita...
Mua alkaa ärsyttää tämä hoitajarumba. Hoitajissa ei ole mitään vikaa, harmittaa vain että heti kun tulee hoitaja tutuksi, se vaihdetaan toiseen.