Päiväkotikuvat eivät onnistuneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkupiikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkupiikkis

Aktiivinen jäsen
29.11.2009
1 457
0
36
pk-seutu
Harmi kyllä, lapsen päiväkodin kuvat eivät onnistuneet. Tukka on hyvin ja kivannäköinen vaatekin, mutta ilme outo, ei lapsen näköinen ja hyvin jännittynyt ihme virnistys. Toisessa kuvassa, jossa näkyy kokonaan, lysyttää ja ilme samalla tapaa kummallinen.

Olisi kuitenkin suht edullinen tapa saada tuommoinen studiomainen kuva itselle + mummoille lahjaksi.

Pitäisittekö yhtään noista muistoksi? Ryhmäkuva oli ok.

Meillä kerran päätettiin ettei sillä kertaa oteta kuvia mutta kuvat nähtyämme(tytöllä oli NIIIIN suloinen ilme) olimme myytyjä. Tänä vuonna kuvat eivät sitten onnistuneet niin hyvin,,,

Ei näytä kaikissa kuvissa oudolta, mutta jos kuvaaja nappaa kiireessä 2 kuvaa, niin tuossa näkyy ujostelu ja jännitys.

Mulla on kyllä itse otettuja nättejä kuvia luonnollisella hymyllä.

Eikä tarvi aina edes hymyillä, tuossa ryhmäkuvassa on perusilmeellä ja ihan söpö siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja hj:
No minkäs sille voi jos lapsesi näyttää oudolle kuvissa? Ei se nyt kuvaajan vika ainakaan ole.

No, ehkä mä pidän ryhmäkuvan lisäksi yhden muistoksi tästä kerrasta, mutta en tiedä viitsinkö maksaa 7,90 mummolle tarkoitusta, jos ei oo onnistunut kuva. Laitan jotain itse ottamiani kuoreen...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
kyllä mä olen pitänyt ne "ei niin onnistuneet ilmekuvatkin" muistona. musta ne on just ihania, kun näkee sen jännityksen ja muun.

Kai se on se jännitys minkä se tilanne tekee. meidän suloinen tyttö oli kans toisessa päiväkotikuvassa ihan "outo" ilme kasvoillaan. Toinen onneksi oli tosi hyvä vaikka ilme aika vakava olikin. Kotona otetuissa kuvissa on ihan eri näköinen.
Mutta kyllä mä pitäsin kuvan muistona jos nyt ei ihan täys fiasko ole. =)

Ei muuten, mutta on ne kolme aiempaa kehystänyt ja ne on studiokuvia (1 oikeassa kuvaamossa, muut tämmöisissä vastaavissa otettu (kerran perhekerhossa kävi kuvaaja ja tää on nyt toinen kerta päiväkodissa). Eron huomaa kyllä selvästi, vaikka on ne 2 muutakin hyviä verrattuna tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mut jos sä haluut mummille antaa kuvan, ni ota itse joku kiva ja ihana kuva - ei oo kallistakaan.
vai miksikö pitäs olla just studiossa otettu ?

No ei sentään täysi fiasko (joku irvistys), mutta ei niin kiva kuin voisi.

No, täytyy nukkua yön yli ja miettiä, kelpaisko mummollekin ja onko järkeä maksaa se.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kai se on se jännitys minkä se tilanne tekee. meidän suloinen tyttö oli kans toisessa päiväkotikuvassa ihan "outo" ilme kasvoillaan. Toinen onneksi oli tosi hyvä vaikka ilme aika vakava olikin. Kotona otetuissa kuvissa on ihan eri näköinen.
Mutta kyllä mä pitäsin kuvan muistona jos nyt ei ihan täys fiasko ole. =)