päiväkotiin välikausivaatetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
minkälaisia keväthaalareita/takkeja/housuja ollette ostaneet taaperoille,jotka ovat päiväkodissa? Lähinnä kiinnostaa ,että onko lapsella käytössä useampi puku?
Itse olen tilannut rubber rain puvun ja racoon kaksiosaisen puvun ja sadeasu on viime syksystä. pärjääkö näillä vai pitäiskö sitä olla vielä yksi puku? ulkoilevat paljon päiväkodissa.

Mitäs kenkiä suosittelette kevääksi?

Ja kyseessä siis taapero,joka liikkuu paljon:)

Mä en tiedä mitä ne on nimeltään, mutta kostealla kelillä sellainen fleece-vuorattu kumiasu on ihan pop!
Hoitajan helppo pukea eikä tarvii erillisiä kuriksia. Kiitos heille, jotka sellaiseen ovat satsanneet ;)

Meillä ollut käytössä kosteussuojattu haalari, takki+housut yhdistelmä ja lisänä tietty kuravaatteet. Ja kenkinä varrelliset välikausigoretexit ennen lenkkareihin siirtymistä + tietysti kumisaappaat. Tämä varustus on ainakin meidän tarpeisiin ollut riittävä ja sopiva, joka kelille on löytynyt sopivaa päällelaitettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pk:n täti itsekin;25700768:
Mä en tiedä mitä ne on nimeltään, mutta kostealla kelillä sellainen fleece-vuorattu kumiasu on ihan pop!
Hoitajan helppo pukea eikä tarvii erillisiä kuriksia. Kiitos heille, jotka sellaiseen ovat satsanneet ;)

Ja meidän päikyn tädit ei suositelleet sellaista kenellekään ;) Kun aamupäivällä saa sen fleecevuorin kasteltua ei se kuulemma kuivu millään iltapäiväulkoiluun mennessä.

Yhteistyössä