Päiväkotiin vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tekisit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tekisit

Vieras
Meillä on 5,5 v lapsi, joka on ollut kuumeessa ja flunssassa tämän viikon. Nyt eka kuumeton päivä ja nuhakin tuntuu asettuneen. Mutta nytkin nukahti sohvalle (ei enää nuku päiväunia), on koko viikon nukkunut noin 12 h yössä (tunnin enemmän kuin tavallisesti).

Huomenna päiväkodissa on itsenäisyyspäivän juhlat. Lapsi haluaisi niihin.

Meillä on tiistaina lähtö sukulaisiin Saksaan. Ollaan loppuviikko siellä. Eli olisi hyvä jos olisi täysin toipunut siihen mennessä.

Mä olen kotona töissä, jotensiinä mielessä ei oo ongelma pitää häntä huomistakin kotona. Jos vien päiväkotiin, yritän kyllä huomenna saada tehtyä yhden jutun loppuun, ehkä 15 asti menisi. Mitä tekisitte, päiväkotiin juhlimaan vai kotona vielä huominen, matkan takia.

Joo, voi olla viisainta... Ei oon kiva, jos sitten ei oo kunnossa vielä tiistai-aamunakaan.

Toisaalta hänestä olisi varmaan kiva olla juhlissa ja nähdä kavereita.

[QUOTE="vieras";22581468]Tänään ollut kuumeeton päivä niin tottakai voi mennä juhliin. Tiistaihin on vielä pitkä aika, ehtii kyllä toipua sataan kertaan.[/QUOTE]

Niin, ehkä veisinkin ilman muuta, jos ei olisi tuota reissua. Ja jos ei olisi noin väsynyt.

Plus tämä on tavallaan jälkitauti, eli oli jo kipeänä ja toipui, vein päiväkotiin ekan kuumettoman päivän jälkeen. Oli to ja pe päiväkodissa, viikonlopun kotona ja kuume nousi taas. Nyt käytiin lääkärissä, ettei ole korvissa mitään, mutta ei ollut.

[QUOTE="vieras";22581484]En veisi. Kuume verottaa aikalailla, eikä selvästi ole kunnossa jos noin nukahtelee.[/QUOTE]

Niin, tuo nukahtelu ihmetyttää. Hän kuitenkin heräsi vasta 8.30 tänään. On nukkunut öisin tosi pitkään, 12-12,5 h.

Yhteistyössä