M
mitä tekisit
Vieras
Meillä on 5,5 v lapsi, joka on ollut kuumeessa ja flunssassa tämän viikon. Nyt eka kuumeton päivä ja nuhakin tuntuu asettuneen. Mutta nytkin nukahti sohvalle (ei enää nuku päiväunia), on koko viikon nukkunut noin 12 h yössä (tunnin enemmän kuin tavallisesti).
Huomenna päiväkodissa on itsenäisyyspäivän juhlat. Lapsi haluaisi niihin.
Meillä on tiistaina lähtö sukulaisiin Saksaan. Ollaan loppuviikko siellä. Eli olisi hyvä jos olisi täysin toipunut siihen mennessä.
Mä olen kotona töissä, jotensiinä mielessä ei oo ongelma pitää häntä huomistakin kotona. Jos vien päiväkotiin, yritän kyllä huomenna saada tehtyä yhden jutun loppuun, ehkä 15 asti menisi. Mitä tekisitte, päiväkotiin juhlimaan vai kotona vielä huominen, matkan takia.
Huomenna päiväkodissa on itsenäisyyspäivän juhlat. Lapsi haluaisi niihin.
Meillä on tiistaina lähtö sukulaisiin Saksaan. Ollaan loppuviikko siellä. Eli olisi hyvä jos olisi täysin toipunut siihen mennessä.
Mä olen kotona töissä, jotensiinä mielessä ei oo ongelma pitää häntä huomistakin kotona. Jos vien päiväkotiin, yritän kyllä huomenna saada tehtyä yhden jutun loppuun, ehkä 15 asti menisi. Mitä tekisitte, päiväkotiin juhlimaan vai kotona vielä huominen, matkan takia.