Päiväkotiasiaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KikkaNelonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KikkaNelonen

Vieras
Mua ahdistaa, kun mää en tiedä noista päiväkotiasioista oikein mitään:/ Tai siis tarkoituksena olisi laittaa meidän poika syksyllä päiväkotiin, mutta en tiedä minne ja milloin tarkalleen! Ja en tiedä vielä yhtään, minkälainen meidän hoidontarve on (kuinka monta tuntia viikossa)...

Miten noita hoitopaikkoja haetaan? Siis tiedän, että hakulomakkeella, mutta siis kuinka tarkasti niissä pitää tietää esim. se, milloin hoitopäivät halutaan alkavaksi?

En tiedä tarkalleen, milloin opiskelut yliopistolla itselläni alkavat... Ääh. Joten voinko edes hakea vielä päiväkotipaikkaa, kun en tiedä tarkkaa aloittamispäivää?

Huoh:/

Mä hain meidän poikasille syksystä alkaen päiväkotipaikkaa.
Vaikka en tiedä pääsenkö töihin tai milloin pääsen. Hain paikan alkamaan elokuun alusta, mutta ilmoitan sitten koska oikeasti aloitetaan.

Ja Heinolassa haut oli viikolla 7. Mutta kyllähän koko ajan voi hakea.
:)

Jos ei tiedä hoidon tulevaa tarvetta kannattaa hakea kokopäivä paikkaa alkuun. Sitä voi sitten lyhennellä ja laittaa säännöllisiä vapaa päiviä ja muita, sit jos kokopäiväpaikkaa ei tarvitsekaan. Mutta tosi hyvä kyllä soittaa päivähoitotoimistoon tai alueen keskuspäiväkotiin. Sieltä saa tietoa teidän alueen päivähoidosta, mikä on jonotilanne, minkälaisia hoitopaikkoja on, pystyykö hoitopaikkaa oikeasti toivomaan jne.

Mä justiin soitin pph:n johtajalle.
Kun meni toi alkuvuos ihmetelessä äidin kuolemaa ja tytön sydänleikkausta ja sit yks aamu heräsin ja tajusin, et ois aikaa sitten pitäny hakee tytölle syksyks paikkaa.

Täti oli ymmärtäväinen ja lupas tehdä parhaansa.

Suosittelen siis soittamaan.

Yhteistyössä