päiväkodin työntekijät -kiva/huono lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

j

Vieras
Kysyisin näin jälkikäteen päiväkodin työntekijöiltä, että miallisista lahjoista itse pidätte ja mitä taas ette toivo saavanne lapsilta lahjaksi.

Meillä lapset menivät joulukuun alussa päiväkotiin, ja olimme aivan kuutamolla nyt jouluna lahjatapojen kanssa. Tuli ostettua hätäisesti lahjat tädeille ja sedille (yhteensä 6 työntekijää päiväkodissa) joita emme itse edes tunne vielä.

Syötävää veimme.

suklaa on perusvarma ;) tai joulukukka. Vaikka ne jonkun mielestä vois olla tylsiä.
Ite oon tykännyt kovasti itsetehdyistä korteista ilman sen kummempia lahjuksiakaan tai itsetehdyistä lahjoista. Oon saanut esim huovutettuja piparijoulukuusenkoristeita, itsepainetun t-paidan (tän tosin keväällä lähtiessäni), itsetehdyn kirjanmerkin, korun, tuikkukipon ja jopa kotitekoiset kynttilät.

Muistaminenhan siinä kuitenkin on tärkeintä, ei hinta tai se, pidänkö siitä oikeasti vai en..
(joskin mulle tulee huono omatunto, jos en jostain pidä...reppana hölmö minä)

Mutta jos minä (huom siis minä) saisin valita, niin en kiitos tarvitsisi mukeja, tauluja tmv seinälle ripustettavia, isoja poslini- tai keramiikkahäkkyräisiä, kynttilöitäkään (kun tuntuvat jäävän polttamati, etenkin esim ne enkelit joiden pää laitetaan palamaan.. ;) )

Yhteistyössä