Päiväkodin tätit, kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
monenlaista näkee, farkkua, sammaria, verkkahousua...Siisti ja mukava asuste joka ei ole arka elämiselle. Mulla oli usein mukavat farkut, ei niiden tartte olla kireet niin ettei pääse kunnolla liikkumaan.

minusta semmoset normaalit väljät vaatteet.. joskus harjoittelijoilla kireet farkut ja pikkupaita,tyyliin napa vilkkuu ja tissit näkyy kun kumartuu;meille ainakin opastetaan että tommosia ei.. ja tosiaan semmoset ettei haittaa jos sotkeentuu. ja ulkoiluun lämpimät ulkoiluhousut ja takki;ei kiva värjötellä farkuissa tms.

Onko teillä aina varavaatteet mukana? Päivän aikana voi varmaan sattua mitä vaan lasten kanssa. Ainakin mun pieni oli kerran pissannut yhden tädin syliin :ashamed:

Oon ollu farkuissa töissä päiväkodissa, tosin jossain vähän rennommissa versioissa. Varavaatteet ollut mukana, ja ulkona tietty kunnon toppahousut.

muoks, siis nyt en oo pk:ssa töissä, mut oon ollut aiemmin.

minulla farkkuja ja sammareita missä hiukan joustoa mukana, tunikoita ettei joka makkara näy ja sitten fleecejä ja villatakkeja vinopino. Väreillä ei niin väliä, kun paidat vaihdan päivittäin. Housut viikoittain tai mielen mukaan.
Mutta yritän ostohetkellä löytää kivan värisiä paitoja/tunikoita, ostan niitä heti pari samanlaista, kun pesut kuluttaa ja haalistaa vaatteen nopsaan ja noita kivoja on vaikea löytää..

Itse olen isojen ryhmässä niin ei oikeestaan lapsista johtuvia likoja vaatteisiin tule, mitä nyt maalia tms. Varavaatteita on aina jotain kaapissa toki, koskaan kun ei tiedä, jos vaikka joutuukin pienten ryhmään tuuraamaan.

Yhteistyössä