N
nimetön
Vieras
Poika on käynyt harjoittelemassa päiväkodissa nyt muutamana päivänä.Kummallisia kommentteja olen kuullut...pojan tulevat hoitajat ovat muuten ihan mukavia,paitsi että syyllistävät vanhempia jotka laittavat lapsensa hoitoon (!).Päiväkodissa on juuri aloittanut pieni poika 1v 3kk (samassa ryhmässä kuin poikani) joka huutaa koko ajan ja vaatii huomiota.Hoitajat voivottelevat ääneen että voi voi kuinka x kanssa on vaikeeta ja kun se vaatii huomiota ja se on muilta lapsilta pois.Voivottelevat kuinka suuria ryhmiä tulee todennäköisesti olemaan jne.Siis ovat jotenkin niin negatiivisia.
Pihalla lapset leikkivät keskenään,näin jos jonkinlaisia tilanteita johon kukaan ei puuttunut tai ehtinyt huomioida mitä oli tapahtunut.Olen ehkä hieman järkyttynyt....päiväkodeista ei ole ollut kokemusta,koska vanhemmat lapset olivat aikoinaan kivassa pienessä ryhmiksessä.Ko. päiväkotia olin kuullut kovasti kehuttavan....hmmm.Onneksi oma lapseni on jo 2,5v.En ikimaailmassa laittaisi alle 2 vuotiasta päiväkotiin, nyt kun olen omin silmin nähnyt sitä arkea!!
Poikani on reipas ja pärjäsi ihan kivasti,silti sydämmeen sattuu.....
Pihalla lapset leikkivät keskenään,näin jos jonkinlaisia tilanteita johon kukaan ei puuttunut tai ehtinyt huomioida mitä oli tapahtunut.Olen ehkä hieman järkyttynyt....päiväkodeista ei ole ollut kokemusta,koska vanhemmat lapset olivat aikoinaan kivassa pienessä ryhmiksessä.Ko. päiväkotia olin kuullut kovasti kehuttavan....hmmm.Onneksi oma lapseni on jo 2,5v.En ikimaailmassa laittaisi alle 2 vuotiasta päiväkotiin, nyt kun olen omin silmin nähnyt sitä arkea!!
Poikani on reipas ja pärjäsi ihan kivasti,silti sydämmeen sattuu.....