päivähoitomaksuasiaa...apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
maksamme 3 lapsesta korkeinta maksua/kk lapset siis täysiaikaisesti hoidossa ma-pe ja nyt mietin että tippuuko kk-maksu jos ryhdyn tekemään osa-aikaista työtä ja lapset olisivat hoidossa vain 4 päivänä vkossa..vai säilyykö tuo maksu samana??

miten muilla?
ja asutaan keravalla...

Kunta määrittelee itse ne hoitotunnit/päivät miten maksu menee. Ei oo ihan tuoretta tietoa mutta silloin kun mä siirryin tekemään 4pv/vko töitä ja lapsi oli kanssa vaan 4 pv/vko hoidossa niin me maksettiin 80% täydestä maksusta

[QUOTE="vieras";23995472]Kunta määrittelee itse ne hoitotunnit/päivät miten maksu menee. Ei oo ihan tuoretta tietoa mutta silloin kun mä siirryin tekemään 4pv/vko töitä ja lapsi oli kanssa vaan 4 pv/vko hoidossa niin me maksettiin 80% täydestä maksusta[/QUOTE]

en löytänyt tietoa kaupungin sivuilta, tätä siis haen että miten menisi...soitan huomenna ja kysyn mutta ongelma on siis akuutti :) kiitos vastanneille.

Meidän kunnassa vois tehä sopimuksen tietyistä päivistä / kuukausi, mutta minimi on 16 pv/kk, seuraava vaihtoehto on sitten kaikki päivät. Eli se 4 pv/viikko ei ihan riitä, jos on pitkä kuukausi, silloin saattaa olla hoitopäiviä esim. 22, jolloin vapaapäiviä kyseiselle kuukaudelle tarvis tulla 6, eli yks viikossa ei riittäisi. Mut nää on osittain kuntakohtaisia, ota yhteys päiväkodin johtajaan.

Yhteistyössä