Tällä viikolla alkoi lasten päivähoito toden teolla, harjoittelua oli kolmisen viikkoa. 4v keskimmäinen rakastaa päiväkodissa olemista, hän suuttui minulle ihan tosissaan kun kerroin että huomenna on vapaapäivä eikä hän mene päiväkotiin. Myös 1v10kk kuopus jää ilman itkua, pari kertaa on parahtanut kun olen antanut hänet hoitajalle syliin, mutta kun olen painanut leikkihuoneen oven kiinni, ei mitään enää kuulu. Tähän asti kuopus on nukkunut päiväunet vaunuissa, mutta unille nukahtaminen on sujunut päiväkodissa helposti heti ensi päivästä lähtien.
Iso kivi vierähti sydämeltäni, koin aika huonoa omaatuntoa kun vein kuopuksen alla kaksivuotiaana hoitoon. En olisi uskonut että he viihtyvät päiväkodissa niin mainiosti heti alusta alkaen. On kivaa itsekin mennä kouluun kun tietää että lapset viihtyvät
Iso kivi vierähti sydämeltäni, koin aika huonoa omaatuntoa kun vein kuopuksen alla kaksivuotiaana hoitoon. En olisi uskonut että he viihtyvät päiväkodissa niin mainiosti heti alusta alkaen. On kivaa itsekin mennä kouluun kun tietää että lapset viihtyvät