Paise emättimessä - suuri huoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohtalotovereita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohtalotovereita?

Vieras
Parissa päivässä emättimeni yläseinämään (virtsaputken puolelle) syntyi kipeä pehmeä patti, n. pari senttiä emättimen suulta. Patti on tasaisesti kasvanut, ja aiheuttanut suurta huolta varsinkin raskautumisen toiveen vuoksi. Patin vuoksi menetimme tässä kuussa ovulaation, kun yhdyntä on liian tuskaista.

Lääkärissä käyty useaan otteeseen. Ensin diagnoosi oli "tulehtunut rauhaskysta". Aiheesta ei löydy tietoa netistä. Bartholinin rauhanen se ei sijaintinsa vuoksi voi olla, ja varmasti sen lääkäri olisi tiennyt. Pallura on nyt noin 2 cm halkaisijaltaan, että ei mikään pienikään.

Syön nyt antibioottia, mutta jatkuvasti otetaan uusia testejä. Mikä ihme mua vaivaa ja mistä pallura on tullut? Alkoi kamalla virtsaamiskirvelyllä, ensin luulin infektioksi virtsateissä. Kohtalotovereita, ja miten tilanne ratkesi?

[QUOTE="vieras";28932728]Ei mitenkään, lääkekuuri jatkuu nyt jo toista vuotta ja paise ei häviä mihinkään.[/QUOTE]

Mukavaa kun trollit lyö lyötyä. Nautitko myös kun näet eläinten kärsivän, nauratko päälle?

[QUOTE="vieras";28932753]Mitä vittua sekoilet!!??? Sanoin niin kuin asia omalla kohdallani on, taidat olla aika tyhmä ihminen :([/QUOTE]

Lääkärit ei siis välitä ettet toista vuotta ole pystynyt yhdyntään, ja ei väliä vaikka olisit halunnut lasta? Jos näin on että kipeä 2 cm paise jätettäisiin naisen sisälle ja vähät väliä välitetään että parisuhteesta katoaa seksi ja lapsihaaveet jää, niin joko sitten pitää vaihtaa lääkäriä tai lähteä yksityiselle!
Jos ei lääkkeet auta vaivaan niin kaksi vuotta on aika pitkä aika syödä lääkettä joka ei toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä ihminen;28932790:
Lääkärit ei siis välitä ettet toista vuotta ole pystynyt yhdyntään, ja ei väliä vaikka olisit halunnut lasta? Jos näin on että kipeä 2 cm paise jätettäisiin naisen sisälle ja vähät väliä välitetään että parisuhteesta katoaa seksi ja lapsihaaveet jää, niin joko sitten pitää vaihtaa lääkäriä tai lähteä yksityiselle!
Jos ei lääkkeet auta vaivaan niin kaksi vuotta on aika pitkä aika syödä lääkettä joka ei toimi.

Yksityisellä minä käynkin, siihen vaan ei ole mitään muuta keinoa. Leikkaus olisi niin vaativa että siihen eivät ala. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin syödä lääkettä joka on erikseen tehty apteekissa, sillä se pysyy "kuosissa" eikä lähde leviämään.

[QUOTE="vieras";28932826]Yksityisellä minä käynkin, siihen vaan ei ole mitään muuta keinoa. Leikkaus olisi niin vaativa että siihen eivät ala. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin syödä lääkettä joka on erikseen tehty apteekissa, sillä se pysyy "kuosissa" eikä lähde leviämään.[/QUOTE]

Sinulla mahtaa olla erityyppinen paise, koska minulla jo ensimmäisellä käynnillä puhuivat sen tyhjentämisestä... Ei siis ole vaihtoehtoa jättää sitä sinne.
Pystykö harrastamaan seksiä? Jos et, niin kyllä siihen pitäisi hoito löytyä...

Sinulla mahtaa olla erityyppinen paise, koska minulla jo ensimmäisellä käynnillä puhuivat sen tyhjentämisestä... Ei siis ole vaihtoehtoa jättää sitä sinne.
Pystykö harrastamaan seksiä? Jos et, niin kyllä siihen pitäisi hoito löytyä...

Siis kyllä voin, jotenkuten. Haittaa siitä on mutta ei niin paljoa että että se seksin estäisi, kipeä ja tuntuva paise kuitenkin. Syytä sen tuloon ei tiedetä ja lääkeaine mitä käytän välillä pienentää sitä ja välillä se isontuu, jos en käyttäisi tuota lääkettä niin varmaankin leviäisi muuallekin.

Vanha ketju, mutta tulipahan eteen. Oisko ollut kyseessä virtsaputken divertikkeli? Ei ole tulehdus, mutta tyhjennettäessä sieltä tulee pahanhajuista eritettä.

Yhteistyössä