Painosta, miksi se kiinnostaa kaikkia?

• Viestiketjun aloittaja bmi forever!
  • Ensimmäinen viesti
bmi forever!
Oon normipainoinen, ollut lihava, ja nyt kun saanu läskit pois niin kaverit valittaa et oon liian laiha!!! Pitäs kuulema vetää sipsejä ym että sais lisää painoa, eli pitäs taas lihoo! Monet ystäväni on paljon hoikempia kun mä, mutta siin on se ero ettei ne oo ollu lihavia koskaan. Ihmiset on vaan tottunu näkee mut isona, joten näytän normaalipainosenakin niiden silmiin anorektiselta!

175cm ja 66kg

ap
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Miksi sua muiden mielipiteet painaa?Jos terveeltä pohjalta laihdutat, laihdutat vain koska itse sitä tahdot.Muiden sanomisella ei ole mitään virkaa.
En laihduta enää, nyt on hyvä, ja terveellisesti tottakai. Varman siksi koska luulen että kyse on jotenkin siitä et muutama on kade, vaikka tuntuu pahalta aatella et ystävät olis mulla kade!!! Mitäpä toi vois olla muutakaan.. :( Miksei vois antaa vaan olla ja elettsä ihan normaalisti ja puhuttas muustakin kun mun painosta..

XXX
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Miksi sua muiden mielipiteet painaa?Jos terveeltä pohjalta laihdutat, laihdutat vain koska itse sitä tahdot.Muiden sanomisella ei ole mitään virkaa.
En laihduta enää, nyt on hyvä, ja terveellisesti tottakai. Varman siksi koska luulen että kyse on jotenkin siitä et muutama on kade, vaikka tuntuu pahalta aatella et ystävät olis mulla kade!!! Mitäpä toi vois olla muutakaan.. :( Miksei vois antaa vaan olla ja elettsä ihan normaalisti ja puhuttas muustakin kun mun painosta..
Keskustelu on hankalaa ilman toista osapuolta,joten itse puhut samaa..

Yhteistyössä