Painonvartioiden myymälät

Olen lukenut viesteistä, että jotkut ovat ostaneen PV:n tuotteita suoraan PV:n myymälöistä...Eli eivät ole tilanneet netin kautta.

Voisiko joku laittaa paikkakuntia, missä niitä myymälöitä on. Esim. täällä Uudenmaan läänissä...Joitainhan tuotteita on ihan tavarataloissa mutta ei kaikkia...

Kiitos tiedosta jo etukäteen :flower: =)

ebony hauska tavata tuttuja tälläkin puolen. :D

Vai olet vailla PV:n myynälöiden sijainti tietoa. No kurkistapas painonvartijoiden netti sivuille siellä on joitakin yhteystietoja niin ryhmistä kuin niistä paikoista joissa tuotteita myydään.
Vaan sen tiedän jotta helsingissä on ainakin yksi sellainen paikka jossa on ryhmiä lähes joka päivä ja sieltä voi myös tuotteita ostaa. En nyt just muista kadun nimeä jolla tuo paikka sijaitsee mut se on aseman ja Stocmannin välillä siin makkara-talon vieressä.
Mut tuolta Pv:n netti-kaupan kautta on kyllä aika vaivatonta tuotteita tilata. Mikäli sivut vain toimivat-meinaan kun itse olen sieltä tilaillut niin usein on saanut monta monituista kertaa yrittää ennen kuin on onnistunut tilaus. :eek:

:wave: -touhis- :wave:

Niin...en tullut ajatelleeksi että sieltä ryhmistäkin voisi ostaa tuotteita...Vai onko ne sitten myynnissä VAIN ryhmän jäsenille, siis niille jotka käyvät punnituttamassa itseään siellä. Ajattelin, että onhan meidän kaupungissakin se "joka viikkoinen" punnitus juttu, niin uskaltaisikohan sieltä käydä kysymässä että myisivätkö he "ulkopuolisille" ? Rahaahan he vain siitä saisivat...ja mainosta ;)

Yhteistyössä