Painonvartijoilla laihduttaneet. Tulkaa motivoimaan että pääsen alkuun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihava

Vieras
Moikka!

Ajattelin aloittaa laihduttamisen. Olen 165cm pitkä pätkä ja painoa on kertynyt huimat 90kg.

Paljon olet saanut painoa pois ja missä ajassa suunnilleen?

Kuinka paljon olet harrastanut liikuntaa?

Paljonkohan voisi painoa lähteä 2kk?

Kiitos!!!

Alat vain laskemaan niitä pisteitä. Ihan turhaa verrata itseään muihin, jokaisella paino lähtee omaa vauhtia.

Itse aikanaan onnistuin paikkareilla siten, että kirjoitin ylös päivän syömiseni, laskin niistä pisteet. Sit aloin pohtimaan, että mitä muuttamalla saan laskettua pisteet tavoiteltuun. Näin tuntui etten oikeastaan muuttanut mitään, mutta paino laski kun vaihdoin kevyt-tuotteisiin.

(Nyt sit onkin tullut huimasti lisää painoa kun toinen raskaus nosti painon enkä enää onnistunutkaan pisteillä laihduttamaan.)

Itse samanpituisena seitsemän vuotta sitten painoin rapiat 70 kiloa. Painonvartijoilla sain 10 kiloa tiputettua 3 kuukaudessa. Motivaatioon auttoi se, että mieskin laihdutti samaan aikaan. Painonvartioissa on se huono puoli, että on aina nälkä.. Ainakin mun suurella ruokahalulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:
Itse samanpituisena seitsemän vuotta sitten painoin rapiat 70 kiloa. Painonvartijoilla sain 10 kiloa tiputettua 3 kuukaudessa. Motivaatioon auttoi se, että mieskin laihdutti samaan aikaan. Painonvartioissa on se huono puoli, että on aina nälkä.. Ainakin mun suurella ruokahalulla.

Minulla oli juuri päin vastoin, ei todellakaan ollut nälkä kun sai syödä sen verran paljon! :) Pudotin 13kg / 3kk. Nykyisin en laske tarkasti pisteitä, vaan se menee ihan rutiinilla, turha syöminen loppunut ja syön paljon monipuolisemmin kuin ennen.

Yhteistyössä