Painonvartijoiden kirjekurssi kokemuksia kaipailen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihduttaja

Vieras
Eli tilasin itselleni juuri täydellisen kirjekurssin?

Onko joku täällä onnitstunut painonpudotuksessa niillä ohjeilla?Itse tiputin muutama vuosi sitten onnistuneesti 5kg kolmessa viikossa käymällä paikkareiden ryhmässä ja liikkumalla hirveästi,nyt ois tiputettava kesään mennessä 10kg :D (noi kilot on tullut kun lopetin tupakoinnin ja mässäsin kesän 2005 grilliherkkuja päivittäin) aikaa siis noin 4-5kk ja motivaatio on kova,onko muita samassa tilanteessa?

Eka kerta,kun kokeilen kirjekurssia.

Kirjekurssissa on paljon materiaalia, asiaa ja lukemista... Ihan hyvä paketti. Ja se ei ns. vanhene, eli samaa voi käyttää myöhemminkin muistin virkistämiseen. Tietenkin kauppoihin ilmestyy uusia ruokia ym. mutta pystyy ne pisteet silti laskemaan. Minulla on vähän ongelmia itsekurin kanssa. Ehkä ryhmä ja punnitus motivoisi enemmän... itselleen on helppo antaa periksi tiukan paikan tullen. Mutta hitaasti kiiruhtaen eteenpäin! :)

Oho,onpa ollut tehokasta...jospa minäkin onnistuisin :D Viikko takana takana onnistuneesti vanhoilla ohjeilla,la aamuna punnitus...soitin pv et mis tekemäni tilaus viipyi...ei ollut mennyt netin kautta perille lainkaan,laittoi ne heti tulemaan ja ensi viikolla saan jo uudet ohjeet =)

Minkä verran muuten olette liikkuneet lisäksi,itse liikun paljon,luulen et ensi alkuun paino tippuu enemmän....Tavoitteena ois tosiaan sellainen 10-13kg pudottaa kesään mennessä...joten työtä riittää :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 22:13 Rakkapanuu harmaana kirjoitti:
Mitä tuo kirjekurssi maksaa?

Helmikuun tarjous 75e ( normaalisti 89e ). Kestää 8 viikkoa. Jatkaa voi 4 viikon jaksoissa ja hinta on 20e. Rahaahan tuohon menee, mutta painonvartijat on auttanut mua samaan motivaatiota ja tietoa.

Piti tulla hehkuttamaan,et viikossa(vanhoilla ohjeilla tosin) lähti 1,5kg pois!!!
Mä uskon vain ja ainoastaan tähän tapaan laihtua,on terveellinen ja helppo tapa ja kun kaikkea saa kuitenkin syödä,kunhan pysyy pisteissä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 13:24 Kipa kirjoitti:
Itse tilasin sen cd-rompun ja ekalla viikolla tippui 1.6kg paino ja vyötärö kapeni -2.3cm. Musta cd-romppu on parempi kuin vihkot.

Et myisi halvalla? ;)
Kun ehän se tarvii asentaa koneelle kuin kerran? Vai?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 16:25 Rakkapanuu kirjoitti:
Et myisi halvalla? ;)

Ne romput on tehty siten, ett se ohjelma vaatii rompun koko ajan d-asemaan. Eli ilman ei voi käyttää :/ Ei ainakaan sitä vanhaa versiota. Mutta ainahan voi poltella.. ja toinen vaihtoehto on käyttää sellasta ohjelmaa ku Alcohol (kuulostaa pahalta joo ;) ), se tekee levystä nk. virtuaalisen aseman eli asentaa koko rompun sisällön jossakin formaatissa levylle. Silloin toimii ilman romppuakin.

Mut eihän sitä niin saa tehdä :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 20:08 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 16:25 Rakkapanuu kirjoitti:
Et myisi halvalla? ;)

Ne romput on tehty siten, ett se ohjelma vaatii rompun koko ajan d-asemaan. Eli ilman ei voi käyttää :/ Ei ainakaan sitä vanhaa versiota. Mutta ainahan voi poltella.. ja toinen vaihtoehto on käyttää sellasta ohjelmaa ku Alcohol (kuulostaa pahalta joo ;) ), se tekee levystä nk. virtuaalisen aseman eli asentaa koko rompun sisällön jossakin formaatissa levylle. Silloin toimii ilman romppuakin.

Mut eihän sitä niin saa tehdä :whistle:

Eihän mitään kivaa saa tehä :whistle: Toi vanha romppu tosiaan tarvii levyn sisällä aina käytettäessä, mutta uuspa onki tehty niin käteväks ettei tarvii. Senkun kerran asentaa. Toki se vaan sillon vie koneelta vähän enemmän tilaa. Että molempi parempi.
Meillä on kans toi Alcohol käytössä ja hyväks havaittu. Pystyy ottaan semmosiakin ohjelmia mitkä muuten ei mahtuis pyöriin koneessa.

Yhteistyössä