PAINONVARTIJAT pisteistä kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla pistelaskin:
Anna kokonaiskalorit, kokorasva ja koko paketin annoskoko?

Hei sori, en oo ap, halusin vaan kysyä, että onko toi laskuri ollut hyvä, kantsiiko hankkia? itsellä vasta ostajan opas ja se on välillä aika puuduttava.

Kannattaa ostaa. Mitään muuta en olekaan ostanut. Siitähän saa kaiken tiedon tuotteesta kuin tuotteesta eikä tarvii plärätä kirjoja ja vihkoja. Suosittelen!

Kannattaa ostaa. Mitään muuta en olekaan ostanut. Siitähän saa kaiken tiedon tuotteesta kuin tuotteesta eikä tarvii plärätä kirjoja ja vihkoja. Suosittelen!

Vitsi. Pakko kai hommata. Vähän vaan jotenkin ärsyttää tuo kaikkien ww-tuotteiden tuputtaminen.

Mut oon päättänyt mennä loppuun asti täs hommassa ja onnistua pitämäänkin kilot poissa. Oon kamala jojo-laihduttaja.

Niihän ne tuputtaa niitä kaikkia tuotteita, mutta ei kannata niin "hurahtaa". Järki käteen ja elä omaa elämää painonvartijoiden rinnalla, mutta älä elä pelkästään niistä. Suklaata alkuun ostin niiltä, mutta nyt ostan tavallista fazerin sinistä ja syön sitä vain palan silloin toisen tällöin. Onnea painonpudotukseen!

Ulkomaisissa tuotteissa ei aina ole tietoja, harmi, silloin laskimesta ei ole apua. Mutta mulla Ostajan opas 2007 (sain sen tänä vuonna ilmaiseksi) ja siinä lukee: YEO`S Ezy-Cook ilmakuivattu nuudeli. 1/2 levyä, 40g....2,5 points, onkohan se tämä vaikka rasvasta ei olekaan sanottu mitään?

Ulkomaisissa tuotteissa ei aina ole tietoja, harmi, silloin laskimesta ei ole apua. Mutta mulla Ostajan opas 2007 (sain sen tänä vuonna ilmaiseksi) ja siinä lukee: YEO`S Ezy-Cook ilmakuivattu nuudeli. 1/2 levyä, 40g....2,5 points, onkohan se tämä vaikka rasvasta ei olekaan sanottu mitään?

Kiitos tuhannesti!! :)

Se laskuri laskee pisteet näin:
annoksen kalorit / 60 = XX pistettä
annoksen rasva (g) / 10 = YY pistettä
XX+YY= annoksen pistemäärä

Esimerkkinä puolipakettia (200 g) Saarioisten makaroonilaatikkoa
Energiaa 150 kcal / 100g, rasvaa 5.4 g /100g
Annoskoko 200 g -> Energiaa 300 kcal / annos, rasvaa 10.8 g /annos
Pisteet: 300/60 + 10.8/10 = 5 + 1 = 6 pistettä

Yhteistyössä