S
Shaina
Vieras
Miten te muut pisteillä olijat ootte ratkaiseet kalsiumin ja d-vitamiinin tarpeellisen saatavuuden?? Ainakin mulla on pisteilyn aikana jäänyt suurin osa maitotuotteista pois. En millään muotoa saa tarpeeksi kalsiumia päivän aikana. Miten teillä? Juotteko vaadittavat 6dl maitoa/muita maitotuotteita ja lisäksi margariinia "tarpeeksi"?
Minä taidan joutua syömään nyt kalsium-nappeja, kun en keksi miten muuten saisin sitä päiväannoksen verran. Maitotuotteista menee kuitenkin sen verran paljon pisteitä vaikka miten vähärasvaista söis. Ja niillä pisteillä ei nälkä lähde..
Hitto, nyt alko harmittaan koko pisteily vaikka paino onkin tippunut. Tässähän tulee luukato ja kaikki :/
Minä taidan joutua syömään nyt kalsium-nappeja, kun en keksi miten muuten saisin sitä päiväannoksen verran. Maitotuotteista menee kuitenkin sen verran paljon pisteitä vaikka miten vähärasvaista söis. Ja niillä pisteillä ei nälkä lähde..
Hitto, nyt alko harmittaan koko pisteily vaikka paino onkin tippunut. Tässähän tulee luukato ja kaikki :/