Painonvartijat aloitus - pistemäärä - apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullero

Vieras
Aloittelin pv:ssa viime talvena, ja mieleeni jäi että pari ekaa viikkoa vois ottaa "tehostartin" 18 pistettä päivässä, vaikka normaali olis esim 23.

Nyt pitäis taas jatkaa touhua, mutta tuota "alkustarttia" en löydä mistään papereita, joten tietääkö joku onko se vain minun kuvitelmaani vai ihan tosijuttu?

minäkään en löydä papereista mitään, mutta muistelisin että ryhmässä ohjaaja mainitsi.
aamulla meinasin aloittaa ja mielelläni tietysti repäisisin kunnolla...

Mulla on materiaalit kotona ja oon ite töissä mut kyl mun mielestä oli niin et voi olla alkuun sillä 18 pisteellä. Tosin en tiedä onko se järkevää, kivempaa se on kun alussakin saa syödä kunnolla ja paino tippuu jokatapukessa yleensä ihan kivasti alussa.

Ei toi pisteiden laskeminen mun mielestä vaikeeta ole. Äkkiä siihen tottuu ja huomaat et sä osaat vaikka kuinka monen tuotteen pisteet ulkoa. Nyt kun noi joustajat on vielä otettu käyttöön niin se helpottaa vielä enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
kertokaa enemmän siitä tehostartista..!

eipä siinä oikeestaan sen kummempia, pari ekaa viikkoa siis voi syödä 18 pisteen edestä per päivä vaikka oma pistemäärä olis mikä. lähtee painonpudotus kivasti alkuun.

mikään ei estä aloittamasta rauhallisemmin ja syömällä sillä pistemäärällä mikä on "oma" eli vaikkapa se minun 23.

Yhteistyössä