painonvarijoitten pisteillä olijat

  • Viestiketjun aloittaja melli76
  • Ensimmäinen viesti
melli76
paljonko on ollut viikko pudotukset korkeimmillaan kun olette olleet pisteillä? =) mulla on ollut 3,5kg ja silloin kun aloitin ekaa kertaa, muttta nyt kun olen aina aloittanut niin jotakin 1kg on ollut.
 
enää en muista alun viikkopudotuksia,mutta reilusti lähti.. :) .
tammikuussa lähti yhteensä 6kg ja sen jälkeen on lähtenyt paljon hitaammin eli 4kuukaudessa 6,8kg yhteensä siis 5 kuukaudessa 12,8kg.
mulla tosin voi vaikuttaa sekin,että pidän lauantaisin pisteettömän päivän ja sitten heti maanantai aamuna on punnituksen paikka,joten esim.sipsit yms. vaikuttaa välillä vähän ikävästi vielä silloin :) .
 
juu..ihan hyvin on lähtenyt,mutta tää nykyinen tahti kyllä välillä lannistaa,kun usein on viikkoja jolloin lähtee vaan 100-200g :/ !
mulla ei oo kyllä repsahduksia oikeestaan tullut ja luulenpa sen johtuvan paljon tuosta lauantain pisteettömästä päivästä eli kun tiedän,että silloin voi herkutella luvan kanssa niin ei tee edes pahemmin mitään viikolla mieli :) .
ja toisekseen,mulla tuota pudotettavaa oli/on myös runsaasti niin siksikin se alussa lähti niin reippaasti laskuun,luulisin ;) !
 
Olen jostakin kuullut, että kun laskee pisteitä on tärkeää sisällyttää ruokavalioon myös näkyvää rasvaa. Eli siis kasvirasvoja. Niiden puute saattaa hidastaa laihduttamista....mene ja tiedä onko se niin.
 
melli76
niin no nesteen poistumistahan se oli, mut mulla kerääkin paljo nesteitä ja olen aina turvoksissa, suolasta ei kärsisi syödä ollenkaan mutta pitäis syödä kun on suola arvot alarajoilla.
mulla on myös tuo makean himo aina seuralaisena,
tiukkaa teki eilenkin kävellä kaupassa suklaa hyllyn ohi..
iltapäivä on pahin, sillon tekee aivan älyttömästi mieli suklaata ja jotain makeaa.. =)
 

Yhteistyössä