Painonpudotus pysähtynyt, apuja?

• Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti
Help!
Syön edelleen -500kcal/vrk mutta painonpudotus on jumittunut. Olen pudottanut 25kg mutta nyt tyssäsi. Motivaationpuutteesta, liikunnan vähyydestä tms. ei joudu! Mikä avuksi?

Veikkaisin äkkiseltään sitä että olet jossain elämäsi vaiheessa painanut sen verran mitä nyt. Kroppa muistaa sen ja yrittää jumittaa. Jatka vain kevyempää syömistä, jossain vaiheessa paino alkaa taas pudota! Saanko kysyä että missä ajassa olet tämän ison työ -25kg tehnyt?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vyvyan:
Veikkaisin äkkiseltään sitä että olet jossain elämäsi vaiheessa painanut sen verran mitä nyt. Kroppa muistaa sen ja yrittää jumittaa. Jatka vain kevyempää syömistä, jossain vaiheessa paino alkaa taas pudota! Saanko kysyä että missä ajassa olet tämän ison työ -25kg tehnyt?
n. 8kk

ap
Ja tosiaan, olen jossain vaiheessa elämääni painanut pitkään tämän verran.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mie joskus laihdutin jotain 30kg ja yhessä välissä tuli paha stoppi kun kroppa muisti noin 10 vuoden takaisen painon ja päätti pysäyttää siihen! Mutta tsemppiä, pääset kyllä yli siitä... :flower:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mie joskus laihdutin jotain 30kg ja yhessä välissä tuli paha stoppi kun kroppa muisti noin 10 vuoden takaisen painon ja päätti pysäyttää siihen! Mutta tsemppiä, pääset kyllä yli siitä... :flower:
Miten pitkään stoppi jatkui? Olen yrittänyt 4kk laihduttaa vielä viimeiset 5. Motivaatio on välillä kärsinyt ja olen syönyt sitten +-0. Nyt olen tsempannut kuukauden pilkuntarkan-tunnollisesti, mutta ei muutosta.

laihiksella
syöt aivan liian vähän! kroppas ei polta kaloreita kun ei oo mistä polttaa... alapa syömään kunnolla! mulla suositus on 1600kaloria/pv. Liityin just kiloklubiin!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja laihiksella:
syöt aivan liian vähän! kroppas ei polta kaloreita kun ei oo mistä polttaa... alapa syömään kunnolla! mulla suositus on 1600kaloria/pv. Liityin just kiloklubiin!
Mulle on ravitsemusterapeutti laskenut kalorinkulutuksen ja se on 1500 ilman liikuntaa. 900kcal syömisen ei pitäisi olla liian vähän ja kuten sanoin, olen kokeillut syödä enemmän (1200) ja vähemmän (800) mutta ei vaikutusta. Tuntuu vaan että silloin kun syö vaikka sen 1200 tulee vaan kiloja lisää :O

Yhteistyössä