Painonpudotuksen negatiivinenpuoli,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
valtavan massiiviset kuukautiset!!! Onko muille tapahtunut samaa muutosta? Hyvä, ettei tunnin välein tarvi supermassiivista sidettä vaihtaa. Positiivinen puoli on taas, et kuukautiset kestää 4-5 päivää sen sijaan et olis niukkaa vuotoa 7 päivää.

[QUOTE="vieras";23125029]Eipä nuo asiat taida liittyä toisiinsa mitenkään. On kysymys jostain muusta.[/QUOTE]

No mulla oli samanlaiset kuukautiset ennen kuin paino huippuunsa.

Mä huomasin just muutama pvä sit saman!! :O Olin aivan äimänä, 4 krt piti eka yönä vaihtaa tampoonit ja siteet, ja pyyhe laittaa vielä lakanan päälle varmuudeks! Siis super-tampooni ja yöside +se pyyhe... En keksiny muuta selitystä ku laihdutus.
Se oli kans sama et kesti vähemmän aikaa ku normisti.

Mä huomasin just muutama pvä sit saman!! :O Olin aivan äimänä, 4 krt piti eka yönä vaihtaa tampoonit ja siteet, ja pyyhe laittaa vielä lakanan päälle varmuudeks! Siis super-tampooni ja yöside +se pyyhe... En keksiny muuta selitystä ku laihdutus.
Se oli kans sama et kesti vähemmän aikaa ku normisti.

No mä olen netistä kans lukenut, että kuukautiset on muuttunut painon laskiessa ja toki noustessakin. Saa nähdä tasaantuuko kuukautiset jossain vaiheessa. Itelläni on vielä pudotettavaa joten en ole vielä painon ylläpitovaiheessa.

No sitten en edes halua tietää millaiset luomukuukautiseni nyt laihduttuani olisivat. Lasten jälkeen, reilusti ylipainoisena kun ne olivat järkyttävän runsaat ja pitkät. Olen koko laihdutusajan syönyt yhdistelmäpillereitä, joten laihdutus ei ole muuttanut vuotoa mihinkään.

Kyllähän painonpudotus vaikuttaa edullisesti hormonitoimintaan, mutta en ole koskaan kuullut että sillä olisi noin dramaattisia vaikutuksia. Kävisin ehkä varmuuden vuoksi gynellä.

No sitten en edes halua tietää millaiset luomukuukautiseni nyt laihduttuani olisivat. Lasten jälkeen, reilusti ylipainoisena kun ne olivat järkyttävän runsaat ja pitkät. Olen koko laihdutusajan syönyt yhdistelmäpillereitä, joten laihdutus ei ole muuttanut vuotoa mihinkään.

Kyllähän painonpudotus vaikuttaa edullisesti hormonitoimintaan, mutta en ole koskaan kuullut että sillä olisi noin dramaattisia vaikutuksia. Kävisin ehkä varmuuden vuoksi gynellä.

Mulla kestää tätä isoa vuotoa 2 päivää ja sitten on 2 normaalia päivää. Viides päivä on niukka tai sitten vuotoa ei tule ollenkaan. Mul oli samanlaiset kuukautiset silloin 50 kiloisena. 22kg olen pudottanut puolessa vuodessa ja sinä aikana menkat on muuttuneet tähän tilaan. 22kg sitten menkat tosiaan kesti n. 7 päivää ja vuoto oli aika niukkaa ja välis oli pari normaalivuoto päivää.

Yhteistyössä