Painon pudotus juttua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Mun oli ensin tarkoitus lähteä xtrawaganzaan tai cambridge-kuurille, mutta ei niistä kumpikaan sovi mulle, koska en pyasty syömääm 10 viikkoa juotavia keittoja... siitä kärsii jo sosiaalinenkin elämä :)
Ja myös niistä saatava kalorimäärä, n. 500 kcal on aika vähän.
Nyt sitten päätin alkaa laittamaan syömiset kiloklubiin. Syön pääasiassa tiettyjä ruokia ja tarkoitus olisi laittaa kalorit mahdollisimman alas, mutta niin, että ne olisi kuitenkin järkevissä lukemissa.
Lähtöpaino 137 ja pituus 172... pudotettavaa riittää, mutta kilot on todella tiukassa erinäisten aineenvaihduntahäiriöiden vuoksi.
Mikä olisi järkevä kalorimäärä KOVAAN alkuun, jota noudattaisi vaikka 8 viikkoa? 800-1000 kaloria vai miten? Liikunta on vähäistä, ei mainittavaa vielä tässä vaiheessa...

Noin pienellä kalorimäärällä menet vaan säästöliekille, varsinkin jos aineenvaihdunta muutenkin sekaisin. Mä laihduin 2500-3000 kalorilla karppaamalla...

Itselle ei koksaan sopineet pieneen kalorimäärään pohjautuvat diettit, soppakuuria en voisi kuvitellakaan. Nälkä-kituutuskuurit myös todella toimimattomia olleet. Monenlaista kokeillut. Nyt on kermaisilla muhennoksilla lähtenyt 10 kiloa alkuvuodesta, eli karppausta suosittelen (vaikka moni nostaakin sanasta niskakarvat täällä pystyyn). Ei ole nälkä, saa syödä hyvin, on hyvä mieli ja jaksaa liikkua.

Yhteistyössä