E
"elli"
Vieras
Olen 172cm pitkä ja 63 kg painava kahden lapsen 34v äiti. Pudotin viime syksystä kevääseen parhaimmillaan yhteensä 13 kg pois ihan järkeistämällä ruokavaliota(herkut ja turhat hiilarit pois) ja lisäämällä liikuntaa. (painoin syksyllä 2013 72kg)Olin todella tyytyväinen saavutukseeni. Onnistuneen painonpudotuksen myötä ja etenkin reilun kk:n kesälomalla on 5 kg tullut takaisin ihan sillä että olen MÄTTÄNYT kaksin käsin kaikkea hyvää. Ilman mitään rajaa!
Tuntuu että syön kuin viimeistä päivää enkä enää hallitse syömistä. Ajattelen pakonomaisesti karkkia ja väenväkisin on sitä joka päivä haettava, vaikka sitten kaupan sulkeutuessa viimeisillä minuuteilla. Sisällä on tukahtunut paha olo, johon karkki auttaa hetken aikaa. Lenkit on jäänyt ja sohva kutsuu. Ruoka, karkit, herkut, mässäily; siitä on tullut oravanpyörä.
Olen aina syönyt herkkuja normaalia enemmän, mutta nyt tämän "laihiksen" myötä asiasta on tullut todellinen ongelma. Nyt pitäisi palata ruotuun ennen kuin kilot on tulleet kaikki takaisin, mutta miten.
Onko muita jotka jonkilaisessa sokerikoukussa?
Tuntuu että syön kuin viimeistä päivää enkä enää hallitse syömistä. Ajattelen pakonomaisesti karkkia ja väenväkisin on sitä joka päivä haettava, vaikka sitten kaupan sulkeutuessa viimeisillä minuuteilla. Sisällä on tukahtunut paha olo, johon karkki auttaa hetken aikaa. Lenkit on jäänyt ja sohva kutsuu. Ruoka, karkit, herkut, mässäily; siitä on tullut oravanpyörä.
Olen aina syönyt herkkuja normaalia enemmän, mutta nyt tämän "laihiksen" myötä asiasta on tullut todellinen ongelma. Nyt pitäisi palata ruotuun ennen kuin kilot on tulleet kaikki takaisin, mutta miten.
Onko muita jotka jonkilaisessa sokerikoukussa?