\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 07:34 julle ankanpää kirjoitti:
soitin ravitsemusterapeutille kun mun paino on jumittanu jo kauan.kerroin hälle syömiseni-hän sanoi että syön LIIAN VÄHÄN!!elimistöni on ollut paastotilassa kun on paleltanut kamalasti!eli sillä säästöliekillä!terapeutti sanoi että lisää päivittäiseen ruokailuun yksi liha,kala,muna tai maitoannos.jos se ei ala auttaa,lisää vielä yksi vilja-annos!nyt kokonaisenergiamääräni on noin 1500kcal ja olen lisännyt liikuntaa.tähän asti on ollut noin 1200kcal.MULLA ALKANU PAINO TAAS LASKEA KUN NOUDATIN TERAPEUTIN NEUVOA!!NYT MENNY LAIHDUTTAMISESSA 1V,2KK,45KG LÄHTENY,JEE!!JAKSAMISTA KAIKILLE KILOJEN KANSSA KAMPPAILEVILLE!!!
tota noin... mitä sä syöt normaalisti? niin siis mun ongelma on just toi jumitus.
lähin pudottaan tammikuussa ( silloin 80) ja aluksi putos tohon 72 ja jäi siihen noin kuukaudeksi ja sain xenicalit avuksi että putoominen alkaisi uudestaan, no sitte tipahti 64 ja siinä on jumittu jo kuukausi ja syön terveellisesti ja liikun jonkin verran...
mutta mitään ei tapahdu ja mulla on terkkarin (lähin r.terapeutti 100km päässä..)antama 1200 kalorin ruokataulukko ja syön SUUNNILLEEN sen verran mutten perunaa enkä pastaa... viljatuotteita(täysjyvä) ehkä leivän verran päivässä. lautaasmallia noudatan tähän tapaan: puolet kasviksia ja vartti sapuskaa ja loput yleensä jää tyhjäksi(peruna yms) niin että viittitkö jeesata?? onnea mahtavasta suorituksesta!! T:epätoivoon vaipunut voiitku