Painoindeksisi?

Mä miltei kyllä tuossa järkytyin kun omani kävin allevon sivuilla mittaamassa, 31 :snotty: :ashamed: ja miun pituiselle se normaalipaino ois alle 64kg, miten musta tuntuu että en minä sinne asti pääse?

laihdutusta jo takana ja poissa 5,4kg, tuon painoindeksimittarin mukaan pitäis vielä ottaa 15kg pois...en minä niin paljon saa poissa :ashamed: ku minä meinasin että jos sinne 70kg sais laihdutettua ja säännöllisellä liikunnalla siinä sen pidettyä, niin olisin jo tyytyväinen, mutta olisin edelleen ylipainoinen...
 
Mulla se on just normaalin puolella. (siis olen lähes alipainoinen)

Mutta älä sitä noin ajattele. Sanoit "niin olisin jo tyytyväinen" Niin, kun pääset siihen , silloin ole tyytyväinen! Ja pidä paino siinä.

Jos murehdit indeksejä ja pidät sen normaalirajoihin pääsyä mahdottomana, kaatuu koko laihdutus ihan varmasti.


:/
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Mulla se on just normaalin puolella. (siis olen lähes alipainoinen)

Mutta älä sitä noin ajattele. Sanoit "niin olisin jo tyytyväinen" Niin, kun pääset siihen , silloin ole tyytyväinen! Ja pidä paino siinä.

Jos murehdit indeksejä ja pidät sen normaalirajoihin pääsyä mahdottomana, kaatuu koko laihdutus ihan varmasti.


:/
Mä olen tässä samaa mieltä. Älä tuijota liikaa niitä käyriä tms., vaan meet sen mukaan miltä olo tuntuu ja miltä peilikuva näyttää. Päivä kerrallaan. Kaikki on todellakin mahdollista, mutta mitään ei tapahdu hetkessä!
 
Sini
Ota 5kilon tavoite aina, se ei tunnu niin mahdottomalta kuin isompi luku :) Mulla on painoindeksi nyt 22, vuodessa lähteny 15kg ja muutaman vielä aattelin laihtua. Kun painoin 80kg, niin 20kg pudotus tuntui epätoivoiselta, otin alkutavoitteeksi 75kg.. kun se oli saavutettu niin 70kg. Pikkuhiljaa.. :)
 
Kun jotenkin 2 lapsen jälkeen tuntuu mahdottomalta päästä 64kg...on kuitenkin roikkunahkaa ja tuota persettä ei kuitenkaan paljoo saa pienemmäksi sun muuta, mut katsokaamme sitten kun olen 70kg, vieläkö sitten lähtis, vaikka tuohonkin oisin kyllä tyytyväinen, oisin silloin saanut pois miltei 15kg
 
mä vaan
Mulla painoindeksi nyt 26,5, mutta se oli vuosi sitten 32,5, joten lähtenyt on vuodessa 15kg :) Hitaasti lähtenyt, mutta hyvin. Vielä kun sais pudotettua tuollaiset 4-5kg, niin oltais normaalipainoisia
 

Yhteistyössä