Painoindeksini on 24.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
jos marssin huomenna apteekkiin hakemaan sitä uutta alli laihdutuslääkettä niin myykö ne sitä mulle??Mietin vaan ku se on tarkotettu ihmisille joiden painoindeksi on yli 28.Mut mitenpä ne sitä valvoo...

mulla on vissiin aika sama indeksi ja oon ihan tyytyväinen :O ehkä pikkasen ois vara pudottaakkin mut en kyllä lähtis mitään pillereitä popsimaan. ei ne taida myydä kun sehän on tarkotettu vaikeasti ylipainoisille, eli niille joilla paino rasittaa terveyttä.

Ainakin minun ystävä sai sitä ostettua vaikka bmi ei ollut 28. Mutta ei kuitenkaan laihakaan tämä minun ystävä,olisko just jotain 24-25 bmi. Eli aika normaali. Mutta sai kuitenki ostettua. Itse olen myös käyttänyt lääkettä,äitini osti ne minulle. Käytin pari viikkoa ja toimi hyvin:) sitten jatkoin laihduttamista ilman alleja ja nyt 5kg lähtenyt:)

Minulla tosiaan ainakin toimi ihan hyvin. Vaikka söin välillä herkkujakin:) eikä ollut pahoja sivuvaikutuksiakaan. Olen 169cm ja aloituspaino oli 73kg ja nyt 68kg. Minulle nuo lääkkeet toimi sellaisena hyvänä apuna painonpudotuksen aloituksena. Kiva kun sai tuloksia niin jaksoi sitten jatkaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
oon kyllä yrittänyt vähän karppailla, meneeköhän liiaksi jos sen lisäksi syö jotain pillereitä. hmm.

Siis eikö tuossa karppi hommassa syödä paljon rasvaa? Allia ei saa ottaa jos ruoka on erittäin rasvaista koska,siinä tulee todella pahat vatsaoireet----> ripulia yms...toki allia käyttäessa rasvaa täytyy syödä että allit alkaa toimia mutta ei kuitenkaan hirveitä määriä.

Alkuperäinen kirjoittaja laihis:
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
oon kyllä yrittänyt vähän karppailla, meneeköhän liiaksi jos sen lisäksi syö jotain pillereitä. hmm.

Siis eikö tuossa karppi hommassa syödä paljon rasvaa? Allia ei saa ottaa jos ruoka on erittäin rasvaista koska,siinä tulee todella pahat vatsaoireet----> ripulia yms...toki allia käyttäessa rasvaa täytyy syödä että allit alkaa toimia mutta ei kuitenkaan hirveitä määriä.

no en mä varsinaisesti karppaa, oon vaan vältelly perunaa, riisiä ja leipää ja sokereita mahdollisimman pitkälle. pastaa syön välillä kun ei vaan pysty oleen ilman. enkä oo mitenkään lisänny rasvanmäärää.

Yhteistyössä