V
vauhdilla
Vieras
Mulla on kasikuinen tyttövauva, esikoinen. Itse olen 34. Raskauden aikana painoa kertyi 10kg, laitokselle jäi viisi. Täysimetin viisikuiseksi, tuona aikana painoa tippui hitaasti pari kiloa. Nyt kun tyttö syö reippaasti jo kiinteitä, mutta hän yllättäen käy edelleen tissillä suorastaan intohimoisesti, ja rintojen täyttymistä kuvaava kihelmöinti on paljon voimakkaamaampaa kuin ennen. Ihan kuin maitoa tulisi entistä enemmän. Ja nyt olen alkanut laihtua, niin että siitä on jo huomautettukin. Mikä hassuinta, mulla on aina nälkä ja koko ajan jano, enkä yhtään hillitse syömisiäni, koska imettäessä mulla ainakin tuntuu näläntunteet sellaisilta että ruokaa heti tai kuolen. Niinpä syön surutta kaikkea mitä näen. Erityisesti makeanhimo on hervoton. Mutta ihan kunnon ruokaakin tarvitsen monta kertaa päivässä. Silti paino tippuu, olen kalpea ja lommoposkinen. Nytkö se vasta se imetyksen aikainen painon tippuminen sitten alkoi? Joku varoitti että olen muutamassa kuukaudessa kuin menneen kesän orava... Onko kellään muulla käynyt näin vai onko minulla lapamato?