Paino putoaa 2 kilon viikkotahtia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juudit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juudit"

Vieras
Onko ihan ok tahti?

Olen hämmästynyt kuinka vauhdilla pudonnut ja toisaalta huolestuttaa ja mietin tuleeko kohta pakollinen jumitus?

Lopetin imetyksen kuukausi sitten ja paino on pudonnut nyt 7kg.

Liikun 3-4kertaa viikossa, lihaskuntotreeniä, zumbaa, lenkkeilyä.

Syömisiä olen kyllä karsinut aika rankalla kädellä.

Olis kiva kuulla kokemuksia :)

Rasva ei pala yli kilon viikkovauhdilla, että kyllä tuo tahti syö jo aika paljon lihaksiakin. Puolesta kilosta kiloon viikossa niin lähtee se läski (olettaen tietty että ruokavalio on kunnossa).

Rasva ei pala yli kilon viikkovauhdilla, että kyllä tuo tahti syö jo aika paljon lihaksiakin. Puolesta kilosta kiloon viikossa niin lähtee se läski (olettaen tietty että ruokavalio on kunnossa).

Millä tuota tahtia saisisitten hidastettua? Ruokaa lisäämällä? Ei mulla ole nyttenkään oikeastaan ollut nälkä vaikka oon syönyt vaan 4xpvä.

Tänään olen syönyt 2prk maitorahkaa reilulla lorauksella mehukeittoa, pinaattilettuja n.9kpl, porkkanaa, ruisleipäviipaleen, n.10kpl cashew pähkinöitä ja proteiinipatukan. Paaaljon vettä sekä mun jokapäiväisen spesiaaliherkun, sokerittoman batteryn.

Joka päivä vedän tota maitorahkaa ja ainakin yhden viipaleen ruisleipää ja pähkinöitä ja proteiinipatukan jos treenit. Sit vaihdellen salaattia, normaalia kotiruokaa, kananmunaa, raejuustoa tms.

[QUOTE="Juudit";29718548]Millä tuota tahtia saisisitten hidastettua? Ruokaa lisäämällä? Ei mulla ole nyttenkään oikeastaan ollut nälkä vaikka oon syönyt vaan 4xpvä.

Tänään olen syönyt 2prk maitorahkaa reilulla lorauksella mehukeittoa, pinaattilettuja n.9kpl, porkkanaa, ruisleipäviipaleen, n.10kpl cashew pähkinöitä ja proteiinipatukan. Paaaljon vettä sekä mun jokapäiväisen spesiaaliherkun, sokerittoman batteryn.

Joka päivä vedän tota maitorahkaa ja ainakin yhden viipaleen ruisleipää ja pähkinöitä ja proteiinipatukan jos treenit. Sit vaihdellen salaattia, normaalia kotiruokaa, kananmunaa, raejuustoa tms.[/QUOTE]

Syödä pitää, vaikkei nälkä oliskaan. Googleta vaikka go fat go, niin saat hyvän ruokavalion ja ihan ilmaiseksi. Et syö liian vähän ainakaan ja opit oikean ateriarytmin :) sen voi vetää ilman lisäravinteita tai muita jos haluaa, itse vedän niin että otan treenin jälkeen palkkarin, mutta en koske muihin.

Yhteistyössä