paineen tunne rv 27+1, auttakaa hermoilijaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Eli viikkoja 27+1 ja nyt on muutaman päivän ollut tosi inhottava paineen tunne alapäässä, ihan emättimen sisällä ja tuntuu myös ulkosynnyttimissä..välillä tuntuu myös peräsuolessa. Alavatsalla paineen tunne myös kova. Pahenee iltaa kohti ja aamuisin ei juurikaan tunnu eli yön aikana katoaa, mitä enemmän seisoo/kävelee/istuu päivän mittaan sitä kovempi tunne on. Maatessa hieman hellittää. Vauva on raivotarjonnassa ja tuntuu että koko muksu on ihan tuolla alavatsalla. Mulla on ollut paljon kivuttomia supistuksia puolivälistä alkaen ja oonkin muutaman kerran käynyt svo:ssa tarkistamassa ettei paikat oo auennu, viimeksi viikko sitten ja silloin kaikki oli ok, eli ei ole auennut. Aina kun seisoo niin kohtu painaa virtsarakkoa ja tuntuu että pakko päästä pissalle vaikka ihan just olis käynyt..

Voiko tää kamala paine johtua ihan vaan vauvan asennosta? Vai pitääkö tässä taas soitella päivystykseen, mitään kipuja mulla ei kuitenkaan ole.

Mun kaverilla oli samoihin aikoihin kanssa kovaa paineen tunnetta, joka tuntui kuulemma mm. häpyluun päällä. Hän sai siirron seisomatyöstä, jossa piti nostella painavia laatikoita istumatyöhön. Oli kuulemma silleen "pahanlaatunen oire". Ole varovainen, ja tsekkauta tilanne herkästi. Ota iisisti äläkä huhki liikaa. Jotenkin viittais rasitusperäiseen oireeseen, kun iltaa kohti pahenee. Kaverin vauva oli perätilassa loppuun asti.

Jaa, mulla ollut jokaisessa kova paineen tunne. Esim. pöntöllä käynti ei ole tuntunut mukavalta enää pitkiin aikoihin, ja tuntuu, että jalkovälissä on jotain. Olen kantanut kaikkia kolmea lasta alhaalla, joten johtuiskohan siitä.

Yhteistyössä