Paimiolaisia? Tonteista asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiinteistövälitysfirmojen sivuilla pyörii muutama hassu tontti, jotka ovat olleet jo "iäisyyden" myynnissä. Ja kaupunki ei taida koskaan olla myynyt noin isoja tontteja, eli yksityistenhän ne ovat.

Me ostimme juuri hehtaarin tontin Paimiosta sillä tyylillä, että kysyimme suoraan maanomistajalta, myykö hän. Ja hän myi meille sanoen, että jos joku tuntematon olisi kysynyt, niin hän ei olisi myynyt. Me saimme kyllä omasta mielestämme unelmapaikan talollemme.

Jotkut laittavat myös paikallislehteen halutaan ostaa tontti -ilmoituksia. En tosin tiedä, onko joku tehnyt löytöjä niiden kautta.

Kiinteistövälitysfirmojen sivuilla pyörii muutama hassu tontti, jotka ovat olleet jo "iäisyyden" myynnissä. Ja kaupunki ei taida koskaan olla myynyt noin isoja tontteja, eli yksityistenhän ne ovat.

Me ostimme juuri hehtaarin tontin Paimiosta sillä tyylillä, että kysyimme suoraan maanomistajalta, myykö hän. Ja hän myi meille sanoen, että jos joku tuntematon olisi kysynyt, niin hän ei olisi myynyt. Me saimme kyllä omasta mielestämme unelmapaikan tulevalle talollemme.

Jotkut laittavat myös paikallislehteen halutaan ostaa tontti -ilmoituksia. En tosin tiedä, onko joku tehnyt löytöjä niiden kautta.

Paimio on aika peräkylä, eikä täällä sinänsä ole mitään. Oletko aivan varma, että haluat täältä katsella tontteja? Ennemmin itse ostaisin jostakin lähempää Turkua (kuten esim. Kaarina, Piikkiö...) tai Salosta (Halikko).

Paimio on aika peräkylä, eikä täällä sinänsä ole mitään. Oletko aivan varma, että haluat täältä katsella tontteja? Ennemmin itse ostaisin jostakin lähempää Turkua (kuten esim. Kaarina, Piikkiö...) tai Salosta (Halikko).

Olen aivan varma. Suurimman osan elämääni olen täällä asunut, eikä oo pis tarkotus lähteä. Mulle ja perheelle sopii peräkylämeininki. Pitää harkita tota jurristin mainitsemaa ilmotusta lehteen tai sit kyttään etuovea.

Ei tämä mikään niin peräkylä ole. Motaria pitkin nopeasti Turussa tahi Salossa. Ja Kaarinaan ja Piikkiöön en muuttaisi (Piikkiössä asunut) mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Ja pitänee sanoa että Piikkiö vaikka sen 12km lähempänä Turkua niin siellä ei ole palveluita edes niitä joita Paimiossa on.

Yhteistyössä