Kuuntelin elamani ekaa kertaa Dingon kappaletta (Levoton Tuhkimo) seka Yon kappaletta (oliskohan ollut joku Joutsenlento tai jotain semmosta). Kivoja taalla nuo musiikki/disco listat - sielta vaikka mita minulle uutta musiikkia olen loytanyt. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myru:Joutsenlaulu.Siehän olet muuten siinä ulkomaalaisten kerhossa? Mietin jos viittisit tsekata onko rva De Maflenia näkyny viime aikoina, muistelisin että se tällä viikolla oli Tornioon tulossa jos olis sille soittanu... En viitti soittaa jos se onki Norjassa, tulee pirun kalliiksi. Yritin haulla etsiä sen tekstejä mut ei muka löydä mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja myru:Kerran kävin sen vanhempien luona ku rouva oli siellä itekki ja se just oli siellä ulkosuomalaisten kerhossa palstailemassa, ja mie muistelin että siellä olis ollu sinunki nimimerkillä kirjotuksia... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:EiJoutsenlauluhan kuuluu jokaisen suomalaisen yleissivistykseen, parempi siis myöhään kuin ei milloinkaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:EiJoutsenlauluhan kuuluu jokaisen suomalaisen yleissivistykseen, parempi siis myöhään kuin ei milloinkaan.
![]()
Ja nyt kuuluu siis myos minun. Toden sanoakseni se Dingon esitys oli kylla aika kaameeta. Mutta tuo Joutsenlaulu oli ihan oikein positiivinen elamys.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:EiJoutsenlauluhan kuuluu jokaisen suomalaisen yleissivistykseen, parempi siis myöhään kuin ei milloinkaan.
![]()
Ja nyt kuuluu siis myos minun. Toden sanoakseni se Dingon esitys oli kylla aika kaameeta. Mutta tuo Joutsenlaulu oli ihan oikein positiivinen elamys.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:EiJoutsenlauluhan kuuluu jokaisen suomalaisen yleissivistykseen, parempi siis myöhään kuin ei milloinkaan.
![]()
![]()
Oletko kuunnellut Ihmisen poika-kappaleen? Se soitettiin esikoisemme ristiäisissä, miehen täti välttämättä halusi. Aika koskettava, jos sattuu olemaan sillä tuulella. =)
Niin ja siis on Yön biisi,,
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ei![]()
se postiivisuus rapisee siinä vaiheessa kun jossain kyläkuppilassa joku virtuoso tempasee sen kipaleen karaååkkessa...
![]()
se voi olla kylla totta,,,,,
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:EiJoutsenlauluhan kuuluu jokaisen suomalaisen yleissivistykseen, parempi siis myöhään kuin ei milloinkaan.
![]()
![]()
Oletko kuunnellut Ihmisen poika-kappaleen? Se soitettiin esikoisemme ristiäisissä, miehen täti välttämättä halusi. Aika koskettava, jos sattuu olemaan sillä tuulella. =)
Niin ja siis on Yön biisi,,
Ala nyt ihan innostu - nama edella mainitsemani kappaleet olivat siis ne ekat ja ainoat jotka olen noilta yhtyeilta ikuna kuullut. Jospa uskaltaudut sitten tuota Ihmisen Poikaa'kin kuuntelemaan,,,
![]()