P
Päikkärihuutoa
Vieras
Meidän pian ½-vuotias poika on pienestä asti ollut huono nukahtaja päivisin. Väsyttää sikana mutta ei vaan malta nukahtaa tai sitten unen saanti vaikeaa. Yhtä huutoa aina kun pitäisi päikkäreille mennä, yleensä olen sortunut sitten antamaan tilkan maitoa ja sitten rauhottuu.
Nyt ei myöskään viihdy vaunuissa eikä rattaissa YHTÄÄN jos ei nuku, vaikka nostaisi selkänojaa vähän pystyasentoon että vauva näkee ympärilleen, jos ei vielä ihan väsytä. Ei toimi.
VInkkejä mikä voisi auttaa????
Kurja kun ollaan paljon menossa ja muuten kaikki menee vaavin kanssa tosi hyvin, mutta tuo nukahtaminen päivällä on meillä aina yhtäkuin 10 min-30 min huutokonsertti.
Nyt ei myöskään viihdy vaunuissa eikä rattaissa YHTÄÄN jos ei nuku, vaikka nostaisi selkänojaa vähän pystyasentoon että vauva näkee ympärilleen, jos ei vielä ihan väsytä. Ei toimi.
VInkkejä mikä voisi auttaa????
Kurja kun ollaan paljon menossa ja muuten kaikki menee vaavin kanssa tosi hyvin, mutta tuo nukahtaminen päivällä on meillä aina yhtäkuin 10 min-30 min huutokonsertti.