Paikattu hammas alko vihloa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaksjdj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaksjdj

Vieras
Tietääkö kukaan saako kunnan hammaslääkärille ajan jos paikattua hammasta alkanut vihloa(kuumalle ja kylmälle?) heti??? hammassärkyä ei kuitenkaan ole ja olen saanut ajan vasta 4kk päähän toisen hampaan paikkaukseen... Nyt toi paikattu hammas kuitenkin alkanut oireilla..:\ soitanko turhaan hammaslääkärille,jos ne antaa vaan ajan särystä??

Mulla olivat töpeksineet (ei mitään uutta) paikkauksessa ja tulehdus oli päässyt leviämään ja hammas kuoli, nyt tapeltu jo 3kk vaikka juurihoitookin tehty kolme kertaa ja kaks antibioottikuuria syöty. Saattaa olla et repivät hampaan kohta pois, tulehdus levinnyt varmaan toiseenkin hampaaseen. Et kiva. Pitäs varmaan heti mennä yksityiselle joilla aikaa tehdä työ hyvin!

Mulla olivat töpeksineet (ei mitään uutta) paikkauksessa ja tulehdus oli päässyt leviämään ja hammas kuoli, nyt tapeltu jo 3kk vaikka juurihoitookin tehty kolme kertaa ja kaks antibioottikuuria syöty. Saattaa olla et repivät hampaan kohta pois, tulehdus levinnyt varmaan toiseenkin hampaaseen. Et kiva. Pitäs varmaan heti mennä yksityiselle joilla aikaa tehdä työ hyvin!
Tosi ärsyttävää.Menisin heti yksityiselle jos oisi rahaa siihen tai no enpä tiedä paljon tulis maksamaan yksityisellä. Tuntuu kyl et hampaat vaan kipeämmät mitä enempi niitä paikkaillan ja kohta on taas juurihoito edessä varmaan..
Kannattaakohan tuonne edes soittaa vihlonnasta,jos ei saa edes aikaa...:/

Yhteistyössä