Paikat hellinä

• Viestiketjun aloittaja yks vaan
  • Ensimmäinen viesti
yks vaan
Joulun pyhinä tuli harrasteltua aika hurjasti seksiä miehen kanssa, siis poikkeavan paljon. Nyt on viimeisestä uudenvuoden yhdynnästä jo muutama päivä ja mulla on sairaan kipee kohta välilihassa tai siinä emättimen suuaukon alareunassa. Kovemmastakin jyystämisestä olen kyllä aina "toipunut" vuorokaudessa, mutta nyt alushousut hankaa turvonnutta kohtaa inhottavasti enkä saa "ilmakylpyjä" kuin iltaisin ja öisin. Päivisin joudun istumaan paljon. Kävely on aika työlästä eli ei mikään pieni ongelma. Peilillä tutkiessa en näe mitään rakkuloita tai haavoja eikä vertakaan ole vuotanut. Kirvelee vaan sairaasti, iho on arka ja turvoksissa (ikäänkuin ihoa roikkuu just kurjasti "ulospäin", jolloin siis se altistuu jatkuvasti hankaukselle).

Miten ihmeessä hoidan hellät paikat kuntoon?? Tää ei oo enää kivaa, jos pitää sen takii pihdata... :ashamed: Onko joku voide vaan pahasta?

Kiitollinen asiallisista vinkeistä! Jos nyt kellään koskaan on paikat ollu hellinä... :)

Yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:
bepanthenia voi laittaa ja ceridal öljyä
tota bepanthenia olen laittanut, mutta vieläkin tuntuu ilkeeltä. jospa nyt viikonlopun aikana ehtis ilmakylpemään riittävästi. se on kai lähinnä tuosta alushousuhankauksesta nyt kiinni.

suski77
mulla joskus samanlainen ongelma ja olen laittanut talkkia/pottujauhoja ja on helpottanut jonkin verran.
sinkkivoidetta joskus mietin kun sitähän laitetaan muksuillekkin pyllyyn jos on ärhäkkänä pylly.

yks vaan
No eilen illalla tarkastelin tilannetta uudemman kerran oikein ajan kanssa - peilin ja taskulampun avulla (mieskin oli tutkijana :) ). Löysin pari pienen pientä haavaa emättimen suulta (tai siitä aika läheltä, mutta kuitenkin iholta eikä poimuista), jotka eivät kuitenkaan selvästikään ole syntyneet yhdynnässä. Kokeilimme pettingiä ja jopa yhdyntää eikä mitään kipua ole itse emättimessä. Nuo haavat ovat kyllä pirun kipeitä ja siksi yhdyntäkään ei oikein onnistunut (se edestakaisin jyystäminen).

Olen luontaisesti kostea, joten kirvelyä esiintyy koko ajan (varsinkin nyt oviksen aikaan). Kävely on työlästä enkä viime yönä pystynyt kunnolla nukkumaan. Kokeilin antiseptista voidetta ilman parantavaa vaikutusta. uskoisin, että juuri talkki tai vaikka perunajauhot pitäisi paikat vähän kuivempina, joten se on kai seuraava kokeilu.

Lähitarkastelussa haavat muistuttavat suun aftoja (itselläni ei ole ollut, mutta miehellä silloin tällöin), mutta ovat siis pikkuriikkisiä. Voiko aftat tarttua sukupuolielinten iholle suuseksissä?? Täytyy kai laittaa vielä uusi otsikko.

yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 11:37 eve kirjoitti:
Kannattais käydä lääkärissä. Ettei vaan olis mikään tauti?
Luin kaikki sukupuolielintautikuvaukset läpi eikä oikeen mikään täsmää :/ . Maanantaina menen lääkärin vastaanotolle. Huolestuttaa jo tosi paljon, mutta mitään rakkuloita ei vieläkään ole ilmennyt. Kiitos kommenteista - laitan sitten lisäkuulumisia.

Yhteistyössä