paikallaan junnausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paikallaan täälläkin junnataan!!!
Viime kuukausi on ollut lähes yhtä tyhjän kans! Meitsillä -16,8kg tammikuun puolesta välistä saakka... Pitkä ja hidas on taiva....

Onnea pudotukseen sulle! B)

Kannattaa ottaa välillä mittanauha esille; sillä näkee muutoksen paremmin.
Itse nipistelen itseäni esim. selkäpuolelta kun haluan todeta elämänmuutoksen vaikutukset - ja kyllä sieltä vähemmän ja vähemmän jää aina käteen :)

Mulla ei ainakaan tavoite olekaan säväyttää puntarilla vaan saada vähän kiinteämpi olemus. Esim. reisistä kun treenaamalla lähtee rasvaa, niin korvautuu hyvin lihaksella. Enkä sitä pistä pahakseni, kunhan eivät vain hölsky tai hankaa toisiaan kävellessä ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 11:55 Rouskuttaja kirjoitti:
Kannattaa ottaa välillä mittanauha esille; sillä näkee muutoksen paremmin.
Itse nipistelen itseäni esim. selkäpuolelta kun haluan todeta elämänmuutoksen vaikutukset - ja kyllä sieltä vähemmän ja vähemmän jää aina käteen :)

Mulla ei ainakaan tavoite olekaan säväyttää puntarilla vaan saada vähän kiinteämpi olemus. Esim. reisistä kun treenaamalla lähtee rasvaa, niin korvautuu hyvin lihaksella. Enkä sitä pistä pahakseni, kunhan eivät vain hölsky tai hankaa toisiaan kävellessä ;)
mulla ei oo mittanauhankaan tulos muuttunu nyt hetkeen. en vaan saa itseäni niskasta kiinni että rupeisin liikkumaan enemmän. käyn kyllä lenkillä päivittäin mut sitä oon tehny aina. pitäs saada raahattua itsensä esim kuntosalille. toivottavasti nyt saan motivaatiota tähän hommaan kun alku kuitenkin oli todella lupaava

Arvaas miten mä motivoidun? Katselen teeveestä jotain sarjaa jossa tosi timmejä naisia ja jumppaan, jumppaan, jumppaan... Toinen kiva ohjelma lattialla taivutellessa ja vääntyillessä on tuo Suurin Pudottaja. Olen ajatellut, että pitäis ihan nauhoittaa se taustavaikuttajaksi kuntoilun oheen ;) Varsinaiset jumppavideot piiskureineen ja kannustushuutoineen pistävät vain vihaksi, tekee mieli selitellä ja huutaa että "et itekään ole ollut tämmöinen koskaan ja veitsellä olet muotos luonut".

En ole hölkkäihmisiä kun nilkat on heikot, mutta oikein kohdistetulla sisällä tapahtuvalla liikesarjallakin on tehoa. Itse teen pari kertaa viikossa Pilatesta ja sitten raskaampia lihaskuntoliikkeita joissa oma keho painona.

Yhteistyössä