pahoitin vaan taas mieleni. varmaan turhasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön ööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön ööö

Vieras
oltiin sukulaisen syntymäpäiväjuhlissa, jossa mies sitten ilmoitti yhtäkkiä menevänsä kaverinsa luokse ryyppäämään ja saunomaan. no mitäs siinä, mutta kun nykyisin pitää joka viikonloppu juoda.
kysyin et miksi, mies ei osannu vastata. mies ottaa joka viikonloppu, vähintään yhtenä iltana, yleensä kahtena. nyt syksyn oli töissä ja nyt loppu työtkin...
alkaa vaan mitta olla jo täynnä.....

miks tuli kaks aloitusta
a096.gif

Ymmärrän kyllä hyvin miksei mies halunnut hillua sukulaisen syntymäpäiväjuhlissa. Ja mikä vika on juomisessa jos herra on muuten normaali? Mene mukaan seuraavalla kerralla jos on tylsää kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Ymmärrän kyllä hyvin miksei mies halunnut hillua sukulaisen syntymäpäiväjuhlissa. Ja mikä vika on juomisessa jos herra on muuten normaali? Mene mukaan seuraavalla kerralla jos on tylsää kotona.

mitäs minä mukana kun en saa juoda alkoholia ollenkaan. ja paljompa kiinnostaa ukkojen jutut.
omat kaverit asuu kaukana joten nähdään vaan muutaman kerran kuussa...

no kuule saat pahoittaa mielesi ja toi alkaa mennä jo riippuvuuden puolelle!!
itse en siedä juovia miehiä..eikä mun tarvitsekaan,itsepähän olen elämäni arvot valinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja juuna:
no kuule saat pahoittaa mielesi ja toi alkaa mennä jo riippuvuuden puolelle!!
itse en siedä juovia miehiä..eikä mun tarvitsekaan,itsepähän olen elämäni arvot valinnut.

yhdestä alkoholistista olen eronnut. nykyinen ollut ihan kunnollinen kunnes nyt syksyn aikana alkanu juomaan enemmän....

Alkuperäinen kirjoittaja juuna:
koitapas laittaa mies aisoihin jottet joudu toisesta alkoholistista eroamaan.haleja ja voimia sulle!

kokemuksesta voin sanoa ettei juomaan ruvennutta laiteta aisoihin jos se ei itse halua.
mut nykyinen juo vaan viikonloppuna iltaisin. mutta hoitaa kyllä muut asiansa. mutta juo kai liikaa....

Yhteistyössä