Pahoitin taas mieleni kun mies ei sanonut mitään kampaamokäynnin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen sit kait lapsellinen ut olisi ollut kiva kuulla jokin kommentti, mutta ei ollut huomaavinaankaan, lapset ihastelivat ääneen. Sama juttu vaatteissa, mies ei ikinä huomioi mitenkään oli päällä sit iltapuku tai verkkapuku. Aivan kuin kämppiksen kanssa asuis, kaikki mies-nainen-jutut loppui seinään kun muutettiin yhteen. En aio erota mut ankeetahan tää on.

Kyllä siihen tottuu, kai... :D

Mullakin on mies ihan samanlainen puusilmä, ihana ja kiltti muuten mutta pierun vertaa tajua milloin pitäis pikkusen avata sitä sanaista arkkua...

Mutta multa sulle :flower:

Herkästipä otat nokkiisi. Minä vedän herneen nenään sellaisista jutuista, kun mies esim. valittaa, että tiskipöytä on sotkuinen ja itse olen maannut huonovointisena sängyssä ja siinä sivussa hoitanut lapset.

Aika hyvin sinulla on asiat, jos ei tuon suurempia murheita suhteessanne ole.

Joo ei munkaan ukko mitään ikinä sano. Sitten kerran kun sanoi että oot nätti, niin mä häkellyin ihan täysin, en osannu sanoa mitään enää. :o Olin niin tottunut siihen ettei ikinä sano mitään. Mutta "onneksi" tuota ei tapahdu kuin kerran viidessä vuodessa. :D

Ei se meilläkään mitään erikoista sano, toki kun hiukset värjäsin pinkeiksi aukes se sananen arkku, oli niin erilainen :D Mut ei se mitään vaatteistakaan koskaan sano, enpä ole kyllä edes silleen kiinnittäny huomiota.

Meillä mies kommentoi, jos oon ostanut jonkin kivan vaatteen, että näytätpä hyvältä tai vastaavaa ;) Samoin jos olen käynyt kampaajalla niin kyllä huomaa, että on niissä miehissäkin eroja...mun mielestä on kiva saada kehuja toiselta, eli se tarkoittaa sitä että toienn huomaa ja välittää. Vaikka ollaan oltu yhdessä jo 11 v.

Yhteistyössä