Pahoinvointia odotusaikana tyttö vai poika ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Mun yks kaveri epäilee saavansa tytön kun ei ole aikaisemmissa raskauksissaan kärsinyt pahoinvoinnista ja tuloksena on kaks poikaa. Nyt kärsii todella pahasta pahoinvoinnista jo monta viikkoa ja on varma et tyttö on tulossa. Onko kokemuksia ? Voisko tosta oireesta ennustaa kumpi on tulossa ? Itellä poika, jota odottaessani en kärsinyt pahoinvoinnista.

Mulla kaks tyttöä ja pahoinvointia oli kumpaakin odottaessa, ihan siis niin, että oksentelin. Ei se mitään hirmuhurjaa pahoinvointia ollut, mutta niin että välillä oksentelin.

Nyt odotan kolmatta ja oksentanut en ole kertaakaan, vaikka pahoinvointia onkin ollut, mutta ei niin että olisi oksennus tullut.

Mulla Tyttö, pahoinvointia ja oksentelua viikolle 12 asti...
pahoinvointiahan voi olla kummastakin ja jopa samalla naisella raskaudet voi olla erilaisia, tutulla 2 tyttöä, esikosta oksensi 4 kk, toisesta ei päivääkään=molemmat tyttöjä!

Mulla on tyttö ja poika, kummassakaan ei mitään pahoinvointia!
Nyt oksennusta nielen 24/7 ja oon valmis hautaamaan itseni elävältä :headwall: Mikähän täältä sit tulee :o

Esikoisesta ällöä kuvotusta ja parit yrjöt, varsinkin illalla huono olo, tuloksena tyttö.

Toisesta jatkuvaa ällöä kuvotusta joka kesti useamman viikon kuin ekalla, vatsanväänteitä, mutta ei yrjöilyä, edelleen varsinkin iltaisin huono olo, tuloksena poika.

Nyt aaltoilevaa oksetusta, mutta ei vatsanväänteitä, odotamme jännityksellä.

1 poika ja 2 tyttöä...pojasta voin alussa pahoin, tytöistä en ollankaan. poikaa odottaessani teki valtavasti makeaa mieli ja tyttöjä odottaessa sit taas esim piimää, viiliä. En usko et tuosta mitään voi päätellä kummiskaa sen paremmin ku vatsan muodostakaan. pojasta oli maha vaan eteenpäin eikä takaa nähny olleskaa et ois raskaana, tytöstä olin taas ympärpyöree pallo :laugh: ja nyt kuopusta odottaessa taas povattiin poikaa ku oli taas semne "poikamassu" mut tyttö sieltä tuli.

Yhteistyössä