Pahoinvointia kp 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuli

Vieras
Hei!

Meneillään viides yrityskierto ja mielestäni ovis oli viime viikolla kp 13 tai 14. Eilen oli kp 18 ja tuli sellainen olo kuin olisin tulossa kipeäksi. Etova olo, kuume nousi 37,9:ään, pari kertaa olen oksentanutkin.

Mitä tämä voi tarkoittaa? Jos tämä tapahtuisi viikon, parin päästä, silloin se melko varmasti tarkoittaisi raskautta. Mutta en mitenkään jaksa uskoa että tässä vaiheessa, juuri kierron puolivälin jälkeen olisi tällaista pahoinvointia joka johtuisi raskaudesta.

Mitään muita flunssan oireita mulla ei ole enkä mielestäni ole syönyt mitään pilaantunutta joten tuskin se on ruokamyrkytyskään. Olen kyllä herkkä reagoimaan vatsallani kaikkiin asioihin, mutta kyllä mielestäni olen onnistunut ottamaan melko iisisti tämän yrittämisen. Meillä ei ole pakonomaista yrittämistä päällä (ainakaan tietoisesti). Voisihan se joku vatsapöpökin olla mutta miten ton kuumeen selittää? Yleensä jos minulla on tavallinen oksennustauti, oksennan paljon rajummin ja useammin.

Jos olisin tullut raskaaksi, mahdollinen kiinnittyminen voisi ehkä olla nyt. Voiko se aiheuttaa pahoinvointia? Onko ketään viisaampaa auttamaan minua? En usko että testinkään tekemisestä on mitään hyötyä, kun tänään vasta tosiaan kp 19.

jotain pöpöä olla liikenteessä. Ei raskaus ole mulle koskaan kuumetta nostanut (ainoastaan vähän lämpöä n 37 astetta) ja pahoinvointikin alkaa aikaisintaan siinä vaiheessa kun menkkojen pitäisi alkaa, monella vasta rv6. Toki voit raskaana olla mutta nuo oireet ovat kyllä merkki jostain muusta (esim mahataudista). Mulla on ainakin ollut joskus vatsataudissa myös kuumetta, näitä pöpöjä kun on erilaisia. Mutta toivottavasti olisi tärpännyt, senhän saat tietää myöhemmin :)

Senverran lisään edelliseen ,että alkuraskaus voi nostaa lämmöt korkeellekkin ,itselläni lämmöt nousi oviksen jälkeen ja pysyi vaihdellen normaalista 36.6---> 37.7 ensimmäisten raskausviikkojen aikana.

no mulla nousi 37.4 silloin alkuraskaudessa mutta kyllä nuo ap:n oireet kuulostavat joltain pöpöltä kuitenkin (vaikka raskaana oliskin...). Mulla alkoi lääkärin mukaan HARVINAISEN aikaisin pahoinvointi kun se alkoi pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Yhteistyössä